miskraam..wanneer testen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door rani1987, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rani1987

rani1987 Niet meer actief

heeej joyce

dank je voor het te zeggen..

ik heb nu ook een zwaar gevoel da ik weer zwanger ben heb weer al mijn symptomen trug van de vorige x :(
    vind neit leuk want mijn man is de duppe..
    ik moet nu woensdag komen voor hcg bloed test.
    en dan vrijdag hoor ik het :D

thx je heb me nu wel ook meer hoop gegeven :)

liefs rani

2. hoi hebben jullie dan na een MK direkt terug geklust?
    ik zie dat niet zitten,je moet toch eerst is ongi worden?
    Nu weet je toch ni waar je zit in een cyclus?
    tegen mij hebben ze gezegt dat ik binnen 4 weken zou moeten ongesteld worden

3. rani1987

heej kim

ja ik heb meteen geklust na mijn miskraam (toen de bloeding was gestopt)
    en ja het duurt ongeveer 4 a 6 weken tot je ongi wordt.
    maar ja als je van te voren klust ja heb je kans dat je het neit wordt maar juist zwanger bent.
    en ik zelf heb meteen geklust want wil graag weer zwanger zijn:D
    mijn wens is alleen maar groter geworden.

gr rani

4. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ik heb ook gelijk weeer geklust na dat het bloed gestopt was eerst vond ik het wel wat eng maar, eenmaal bezig is dit verdwenen. mijn gevoel was ook sterker geworden en ja weer je je cyclus kan ook gewoon anders zijn na een mk dus om daar nou op te wachten.
    ik hoop dat we snel weer zwanger mogen zijn en natuurlijk dat het dan goed mag blijven gaan.

5. rani1987

ckr laten we dat hopen snel zwanger en dat alles goed gaat ;) ;)

6. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Verbazingwekkend hoeveel mensen er in hetzelfde schuitje zitten.. Kan wel zeggen dat het wel steun en rust geeft.. Hoe rot het ook is..

Ik moet ook in ieder geval nog twee weken geduld hebben.. Voor ik uberhaupt een test kan doen.. :rolleyes:

Wat ik me wel afvraag hoe weet toch iedereen hoe hoog zijn hcg is.. Wordt dat standaard geprikt als je zwanger bent? Bij mij niet.. en ook niet na de MK..

7. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Ik kan me hier ook bij aansluiten...

24-12 curretage gehad en ik heb volgens mij mijn eisprong gevoeld maar nog geen vruchtbaar slijm gehad...
    dus eigenlijk weet ik het niet...

heb wel getest om te zien dat er geen hcg meer in mijn lijf zat en dat is dus niet meer zo...

dus nu zien we wel waar het schip strand....

7 februari moet ik op na controle bij de gyn dus misschien dan wel gelijk iets te zien zou zo maar kunnen....

8. rani1987

heej ja bij mij wert het ook heprikt in het begin dat ik vermoeden dat het een miskraam wert tot het einde van mijn miskraam het was om voor de cker heid te kijken dat het wel cker een miskraam was daaraaan konden ze zien of mijn hcg hormoon gedaald was ja of nee.. maar of je het bij elke miskraam krijgt da weet ik ni wuhahaha moet namelijk nog een meemaken die langer duurt als 6 weken hihihi..

succes

9. rani1987

heeej ik heb een vraag ik zie jou vruchtbaar slijm typen maar ik zit altijd fout de ene x denk ik dan wordt het dunner de andere x dikker ik weet eht neit wat houd da precies in kan je mij dat even uitleggen.

ik had namelijk ook afgelopen vrijdag heeeel dik wit slijm met brokken verloor ik het nog nooit gehad kan da da ook zijn?

als je mij er antwoord op zou kunnn geven graag

alvast bedankt

10. tinkelbel85

tinkelbel85 Niet meer actief

hallo lieve mensen

ik heb even een paar vraagjes ik heb 24 december tijdens een prille zwangerschap van ongeveer 5 weken een miskraam gehad. voor deze 5 weken heb ik ook een echo gehad maar er was helaas niets te zien op deze echo mijn hcg waarden waren op 27 december opgelopen naar 690 en op 28 dezember ben ik een slijmprop verloren. 29 december ben ik nog naar de gyn geweest en heb mijn prop mee genomen naar een inwendige echo kon hij zien dat alles goed was. ik heb nog een week nagevloed sind ik die prop ben verloren

Nu heb ik nog wel wat buikpijn,maar ik denk dat dit mijn damen zijn.
    Ook heb ik gisteren een zwangeschaps test gedaan maar ben niet overtijd (denk ik) maar wel een zwanger gevoel en inderdaad positief kunnen dit nog oude hcg hormonen zijn of ben ik misschien weer zwanger en kan dit wel zo snel na een miskraam

25 jan moet ik voor eind controle naar de gyn

wie kan mij hier antwoord op geven! :(

Deel Deze Pagina