ineens veel bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door emje, 3 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden.

ik ben afgelopen maandag gecurreteerd en daarna eigelijk weinig tot geen bloedverlies gehad. maar nu ineens vanaf vanmiddag heel erg veel bloedverlies. heeft iemand dit ook gehad? is het normaal of moet ik me zorge maken?

2. LadyM83

LadyM83 Actief lid

23 jan 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zo'n 2 weken geleden een curretage gehad.
    Had bijna geen bloedverlies, maar ik had 1 dag wel veel meer verlies dan de overige dagen
    Heb je verder geen koorts?
    En hoe gaat het verder met je?

Groetjes Loes

3. emje

emje Niet meer actief

koorst heb ik volgens mij niet. termometer geeft 37.8 aan.
    verder gaat het wel redelijk. alleen soms steken daar beneden

4. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik heb geen curretage gehad maar volgens mij moet je niet heelveel bloedverlies meer hebben, bel anders voor de zekerheid even met je verloskundig.
    Sterkte,
    Miek

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Heel normaal! Zolang je geen koorts hebt en niet vreselijke buikpijn is er niets aan de hand.
    Ik liep letterlijk leeg de avond na de curretage, de douche was 1 rode plas. Het bleef 3 dagen heftig en toen nog duidelijk aanwezig maar minder. Heeft ruim 2 weken geduurt. Buikpijn (steken, krampen, trekken) heeft 3 weken geduurt.
    Heb gelezen dat het veel vaker is dat je eerst geen bloed hebt en daarna het 'losbreekt'. Ik vond het prettig dat het bloedde, voelde voor mij of de laatste restjes eruit kwamen en het schoon werd. Zonder bloed zou me heel gek lijken persoonlijk :)

6. cherry blossom

cherry blossom Niet meer actief

bij mij was na de curretage eerst ook heel iets een dag later niets meer en weer een dag later ineens wel weer! en dit is nu al weer bijna een week geleden. Zolang je ma geen koorts hebt, krampen en vette stolsels verliest is het volgens mij nie erg

Deel Deze Pagina