kramp en beetje bloedverlies. ...wederom miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door jilli, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jilli

jilli Lid

30 mei 2011
    94
    0
    0
    Friesland
    Hee

Na een jaar geleden een miskraam te hebben gehad, nu met oud en nieuw een positieve test!! Volgens de berekening ongeveer 5 weken. We hadden ons voorgenomen om positief te blijven denken de eerste paar weken.
    Nu heb ik net op de wc gezien dat ik wat oud bloed en een beetje helder in mijn slip had. Wil natuurlijk niet meteen in paniek raken maar terwijl ik dit terwijl heb ik ook een soort drukkend gevoel in mijn buik...
    Zouden pas na volgend weekend de verloskundige bellen om de eerste afspraak te maken maar wat moet ik nu?
    Het is toch nog te vroeg om sowieso wat te zien toch?
    Wat een onzekerheid. . Kan ik alleen maar afwachten?

Liefs

2. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    pff wat een onzekerheid ja helaas is het te vroeg om wat te zien en kun je niets anders doen dan afwachten . hoop voor je dat je gewoon een plakbeeb hebt als je het te gek word zou je gewoon de verloskundige kunnen bellen voor advies ..

hoe gaat ie nu met je?

3. jilli

jilli Lid

30 mei 2011
    94
    0
    0
    Friesland
    Op zich wel goed het rommelt wel wat in mijn buik en nog steeds wel een beetje bloedverlies. Net boven de pot gehangen om over te geven. En erg last van mijn borsten.
    Hoop een goede nacht te hebben.
    Dank je wel voor je reactie Moppie!

4. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Slopend deze onzekerheid maar is idd te vroeg om wat te kunnen zien.
    Het hoeft niet gelijk een miskraam te betekenen.
    Sterkte meid en hoop dat het bloedverlies gauw stopt.

5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Wat vervelend die onzekerheid. Hoop dat het toch goed blijft zitten.

6. jilli

jilli Lid

30 mei 2011
    94
    0
    0
    Friesland
    Dank jullie wel voor de reacties. Misschien dat jullie het weten maar word je hcg ook lager als het vruchtje er nog wel zit maar niet meer leeft? Heb besloten om te wachten tot na volgend weekend met bellen maar dacht als ik dat weekend er nog even een test tegen aan gooi, en zie dat de streep niet meer knalt dat ik het dan zelf al weet .... zal toch ook wel weer een week duren voordat ik voor een echo zou mogen denk...

7. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Vervelend meis

Ik zou er wel een test tegen aangooien en morgen gewoon de verloskundige bellen.
    Als je 5 weken ben kunnen ze echt wel iets zien.

Ga voor je duimen hoor

8. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Ja het kan dat de zwangerschapstesten lichter worden als het vruchtje niet meer groeit maar nog wel in je buik zit.
    Heb dat ook gedaan toen ik licht roze afscheiding kreeg bij 6 weken. Zwangerschaptest was toen al een stuk lichter en de volgende dag kwam de bloeding ook op gang. Als de zwangerschapstest nog knalt zegt het helaas ook niet alles.
    Je kunt morgen de verloskundige bellen. Ze kunnen idd wel iets zien op de echo maar dat zal een zwangerschapsring zijn. Je hebt nog niet de termijn dat er een kloppend hartje te zien is. Meestal rond week 6. Je bent pas echt gerustgesteld als je een kloppend hartje ziet en er geen bloedverlies meer is.
    Je kunt evt aan de huisarts vragen of ze je HCG waarde willen prikken. Daaraan kunnen ze zien of de termijn klopt. Is dit te laag dan dat het moet wezen kan het duiden op een miskraam.
    Hoe gaat het nu met je? Voelde met deze termijn ook krampen etc. En tot nu toe gaat het allemaal goed. Duim voor je!

9. jilli

jilli Lid

30 mei 2011
    94
    0
    0
    Friesland
    Gaat wel aardig, nu geen kramp meer maar vanmorgen nog wel wat bloedverlies. Bedankt dat jullie meedenken! Vind ik erg fijn, vooral omdat we het nog niemand hebben vertelt natuurlijk en ik het toch graag even kwijt wou. Nu maar weer ff afwachten..... Kan er toch niks aan veranderen.

10. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Hoi Jilli,

Ik heb zelf 4 miskramen gehad (maar ook een prachtige baby !) en ik heb heel wat tijd doorgebracht met het zoeken naar ervaringen van anderen. Groeiachterstand bij de echo, bloedverlies, verdwijnende symptomen, lichtere testen, etc. Elke keer vond ik verhalen met een positieve afloop, maar ook met een negatieve afloop. Uiteindelijk heb ik zelf ook zowel de positieve afloop gekend, als de negatieve. Mijn conclusie: helaas zal alleen de toekomst je leren hoe het voor jou zal aflopen. Ik zeg er niet bij dat je dus beter maar niet op forums kunt zoeken want dat deed (en doe !) ik zelf ook elke dag ;)

Als je zeker bent van je ovulatie datum, zouden ze met een kleine 6 weken een hartje moeten kunnen zien.

Ik duim voor je voor een positieve uitkomst !!!

11. Kruimeltje2015

Kruimeltje2015 Actief lid

1 nov 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou het ook de innesteling bloeding kunnen zijn?

Anders zou ik inderdaad je verloskundige bellen. Die kan je vast meer duidelijkheid geven. Zeker na je vorige miskraam zal ze begrijpen dat je graag wat zekerheid wil of deze bloeding iets te betekenen heeft.

12. jilli

jilli Lid

30 mei 2011
    94
    0
    0
    Friesland
    Hè kruimeltje ik denk zelf dat het teveel is voor innesteling bloed is. Maar het zijn geen stolsels ofzo. Dus ga er vanuit dat het er nog wel inzit.....
    Het stomme is dat mijn onzekerheid pas zal verdwijnen bij de termijn echo. Had de vorige keer namelijk bij 6 weken bloeding met 8 weken echo alles perfect helaas bleek bij de termijn echo toen dat het toch was overleden met 9 weken. ...

13. jilli

jilli Lid

30 mei 2011
    94
    0
    0
    Friesland
    Helaas na vandaag ook nog de hele dag bloedverlies toch maar een testje weer gedaan. Omo wit......... ergens wist ik het wel maar om het bevestigt te krijgen is echt niet leuk. .. 2e miskraam is dus een feit.

14. mamima

mamima Actief lid

4 apr 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och jee. Wat een nieuws :( die onzekerheid is al niet fijn en die witte test al helemaal niet. Ik heb hier niet echt ervaring mee. Wel met miskramen helaas, maar niet met een klein beetje bloedverlies icm testen e.d. Dus heb eigenlijk niks nuttigs in te brengen, maar ik wil je wel graag even sterkte wensen!

15. madelief2014

22 dec 2014
    37
    0
    6
    Veel sterkte meis!

16. jilli

jilli Lid

30 mei 2011
    94
    0
    0
    Friesland
    Dank je wel mamima lief! En ik lees in je banner dat het bij jou goed gaat, super voor jullie! Wij geven de moed niet op.

17. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat verdrietig meid :( Heel veel sterkte!

18. jilli

jilli Lid

30 mei 2011
    94
    0
    0
    Friesland
    Dank je wel Diaz! En wat super dat het bij jou zo snel weer raak was! Ik wens je een prachtige plakbaby toe!

19. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    He verdorie meid...heel veel sterkte hiermee...

20. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Ahh nee Jill! Had zo gehoopt dat het toch goed zou zijn.
    Heel veel sterkte! Hopelijk kun je dit een plekje geven.
    Wens je een mooie gezonde baby toe in 2015!

Deel Deze Pagina