Hallo allemaal, Ik heb gisteren hoogstwaarschijnlijk een miskraam gehad en nu vroeg ik me af wanneer de zw.testen dan lichter worden. Is dat meteen al of hoeft dat niet? Ik heb nml. vanochtend nog weer een test gedaan (niet met ochtendurine) en deze was nog net zo donker als die van 3 dagen geleden (wel met ochtendurine).
Geen idee maar ik denk dat het HCG niet zomaar weg is uit je lichaam. Ik heb na mijn MK nog iets van 10 dagen vage exzwangerschapsklachten gehad. Heb geen testen meer gedaan. Sterkte !
Nee dat denk ik ook niet, maar vraag me wel af wanneer ze lichter zouden moeten gaan worden, want hij is nu nog donkerroze. Bijna net zo donker als de controlestreep vandaar..
Ik heb gehoord dat dit nog weken kan duren, soms wel 6-8 weken, het zal wel minder worden want het hcg neemt langzaam af maar met drie dagen zal je geen verschil zien op een huistest denk ik. Ik heb vorige week maandag een curretage gehad en ga vanavond ff testen, want wil graag dat ie negatief is zodat ik geen valse positieve krijg als we straks weer gaan proberen.