miskraam: was dit alles?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mriek, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Dus het is je meegevallen.
    Maar hoefde je nu dan geen echo om te kijken hoe en wat?
    Ik had dat eigenlijk wel een beetje verwacht, want op die manier weet je nu nog steeds niet waar je aan toe bent dat is wel erg vervelend lijkt mij.

    Ben benieuwd of je test negatief is over twee weken ( horen dan je zwangerschapshormonen weg te zijn?)

    Nou ik nog vrijdag.......ben er erg zenuwachtig voor, maar ook ik zal wel zien hoe het verloopt.

    Groetjes,
     
  2. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Ik had ook wel een onderzoekje verwacht, maar volgens de dokter was dit echt niet nodig. Het was volgens hem heel normaal dat ik niet zo veel bloed verloor, omdat ik nog maar kort zwanger was. Als het na volgende week niet stopt met vloeien, moet ik alsnog terug... dan zullen ze wel gaan onderzoeken. Dus eigenlijk krijgt het nu nog even de tijd om via de natuurlijke weg z'n gang te gaan.
     
  3. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Jij trouwens ook heel veel suc6 vrijdag. Ben ook erg benieuwd hoe het bij jou allemaal gaat. Het is 'al' dinsdag, dus nog 'maar' een paar daagjes te gaan.

    Groetjes,

    Mriek
     
  4. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoe is het nu met je, Mriek?
    Groetjes, Wendy
     
  5. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Wat lief dat je er naar vraagt!
    Het gaat erg goed eigenlijk. Sinds gisteren ben ik gestopt met vloeien en ik voel me weer kiplekker. Het enige dat nog is overgebleven van de zwangerschap/miskraam zijn wat pijnlijke borsten, maar ook dat wordt nu snel minder. Volgende week een testje doen om te kijken of het dan echt negatief is en dan afwachten wanneer ik ongesteld word.

    Hoe is het met jou? Ben je na je currettage al weer ongesteld geworden?

    Mriek
     
  6. shinshila

    shinshila Lid

    1 dec 2005
    5
    0
    0
    brabant
    hoi veel sterkte met je verlies

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina