Was ik zwanger en heb ik een miskraam gehad?

Discussion in 'Miskraam' started by FranssenKim, May 29, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FranssenKim

FranssenKim Nieuw lid

May 29, 2016
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb een vraag. Maar voor ik begin zal ik een beetje voorgeschiedenis geven. Ik wil graag kinderen maar ik heb een bloedziekte genaamd protrombinemutatie. Daarmee zou je moeilijker zwanger geraken. Ook mijn regels durven soms 4-5 maand uitblijven. En als ik ze krijg duren ze meestal 3 dagen en verlies ik amper bloed.

Nu heb ik gisteren ( na 2 maand) opnieuw mijn 'regels' doorgekregen. Alleen zijn ze nu extreem hard! Met veel slijmproppen. De zwaarste tampon houdt ze niet meer tegen! Vorige week had ik ook super harde buikpijn.. zelfs mijn rug deed zeer! Vorige 2 weke haf ik ook gevoelige tepels.. maar ik heb hier eerlijk gezegd niet verder bij nagedacht. Kan het zijn dat ik zwanger was en nu een miskraam meemaak? :( En is het het beste dat ik dit laat nakijken door een arts?

Ik hoop op een snelle reactie.

Mvg Kim

2. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

Dec 26, 2015
    2,195
    1,242
    113
    Wat vreselijk naar voor je meid, ik denk dat als het bloeden gister is gestart je nog wel hcg in je bloed zou hebben, dus als je een test zou doen zou er denk ik als je zwanger zou zijn we een licht 2e streepje staan.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Aan de zwaarte van een menstruatie kun je geen miskraam aflezen. Mijn zusje had af en toe ook zeer zware menstruaties waarbij ze zelfs met een handdoek tussen haar benen moest lopen en ze was toch echt niet zwanger geweest.

Pas als je een positieve zwangerschapstest in handen hebt gehad, kun je spreken van en miskraam. Dus de vandaag nog even een test. Negatief, dan is het gewoon een heftige menstruatie. Positief (mag ook met zeer licht streepje), dan is het een miskraam geweest.

Laat je het resultaat even weten/zien?

Share This Page