Hoi meiden Afgelopen zaterdag na een cyclus van 26 dagen voor het eerst ongesteld geworden na miskraam....tenniste dat denk ik. Het is alleen maar oud bruin bloed. En niet heel veel. Ongeveer 1 maandverband je vol over de hele dag verspreid. Is dit normaal? Het begon met enorme krampen en felle steken. Dit hield 2 uurtjes aan en daarna werd het gelukkig minder. Kan ik dit nu wel of niet als menstruatie zien?
Ik denk het eigenlijk niet. Bij een menstruatie zou het door moeten zetten naar helder rood bloed denk ik. Misschien komt het nog in de loop van de week? Je cyclus kan overhoop liggen na een mk. Sterkte!
Ik heb net ff de gynn gebeld. Ik mag dit niet als menstruatie zien. Net ook even een zw test gedaan en die is nog licht positief. Is hij na de miskraam altijd nog geweest. Ze raadde aan om komende dagen nog eens een testje te doen. Misschien ben ik wel pril zwanger. Maar ik denk zelf van niet hoor. We gaan het zien. Wel echt super vreemd dit en het maakt me bloed nerveus!
Mootje ik heb ongeveer een week of 6 op en aan gebloed na mn miskraam. Er kwam op een gegeven moment wel een menstruatie doorheen na 4 weken, toen werd het meer en helderrood, daarvoor en daarna vooral bruinig. Ik heb ook nog een paar weken positief getest. volgens mij was mijn test bij de eerste mk na 29 dagen voor het laatst positief, de keer daarna was ie iets eerder al negatief. Ik verwacht niet dat je zwanger bent, zeker als je aangeeft dat zwangerschapstesten hiervoor nog positief waren. Je lichaam heeft namelijk geen eisprong als er nog hcg in je lijf zit. Maar wie weet is ie positief door een nieuwe zwangerschap. Succes/sterkte!
Ik verwacht zelf ook dat er nog een menstruatie achterna gaat komen. Het is even afwachten. Volgens de gynn was er op 9 mei wel duidelijk te zien dat er een eitje aan het groeien was en zou gaan springen. Dus misschien is er toch wel een eisprong geweest. Volgendeweek beginnen met ovulatietesten. Misschien dat ik dan iets meer duidelijkheid krijg in mn cyclus.
Vandaag heeft de menstruatie echt door gezet. Ik verlies nu wel rood bloed. Ben wel opgelucht. Is de onzekerheid ook weer weg. En een mooie cyclus van 31 dagen. Dat is maar 3 dagen langer als voor de miskraam.
Ik hoop dat jij 4 weken na curretage ook weer ongesteld mag worden. Of niet natuurlijk met als reden nieuwe zwangerschap!
Zal toch eerst hcg moeten dalen... Ik denk dat bij mijn eerste menstruatie de vlag uit gaat zelfs met een heftige migraine aanval
Heb je daar zo'n last van joh migraine? En laat je nog bloedprikken na de curettage om te kijken wat de waarde van je hcg is? Ik heb gemerkt dat het laatste restje maar moeilijk verdwijnt helaas.
Ja normaal 3e of 4e dag van menstruatie. Overgeven hele dag. Mag nu geen medicijnen meet innemen ivm zwangerschapswens. Moet morgen weer bloedprikken om te kijken of waarde tov dinsdag is gedaald of dat het is gestegen. Dat wilden ze graag weten. Hoe traject er verder uit ziet krijg ik dinsdag denk ik te horen. Weefsel wordt in ieder geval onderzocht