Ik lees hier geregeld dat verschillende meiden vrij snel na hun miskraam weer zwanger waren. Nu vraag ik me af of jullie bij de zwangerschap die eindigde in een miskraam, lang bezig waren. Ik ben dus bijna 2 weken geleden gecuretteerd (hercurettage afgelopen maandag). Deze zwangerschap was mijn eerste en het heeft 7 maanden geduurd voordat ik überhaupt zwanger was. Niet echt héél erg lang of zo. Maar ben wel nieuwsgierig. Ergens hoop ik erop niet nog weer zo 'lang' te moeten wachten. Maar goed, de natuur regelt het zo, dus ik heb er niet veel invloed op.
Hoi Red, ik ben in januari 05 gestopt met de pil en was in mei zwanger.Helaas is dit na 10 weken een mk geworden. Daarna duurde het 6 maanden voordat ik weer zwanger werd.Ook dit ging mis, ik heb 10 maart een curretage gehad en was toen bijna 11 weken zwanger.Het hartje is gestopt met kloppen toen ik ruim 9 weken zwanger was Ik heb nu net weer mijn 1e menstruatie na de curretage achter de rug.En dat terwijl we toch ook alweer aan het "klussen"waren. Ik had om me heen gehoord dat je na een mk erg vruchtbaar zou zijn maar die vlag gaat voor ons helaas niet op Ik heb dan ook een naar gevoel dat het nog erg lang gaat duren voordat wij weer zwanger mogen zijn Maar we kunnen niks anders doen dan weer flink te "klussen" en dan weer rustig wachten, wachten, wachten Maar goed meis, ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken en heel veel succes met het "klussen" Liefs, mussie
Hoi red, ook ik heb een mk gehad en ik was in de eerste ronde gelijk zwanger. Nu zitten we weer in de eerste ronde na mk dus weer druk aan de klus!! Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen!
Hoi red ik was de 4e ronden zwanger helaas met 11 weken was de echo niet goed en ook een curretage gekregen op 24 feb dus nu weer met 1e echte ronde begonnen ik wens je veel sterkte en hoop dat iedereen weer snel zwanger is groetjes chantal
ik was 5mnd gestopt met de pil toen ik zwanger werd dat eindigde op een mk alles had zich uit zich zelf losgelaten gelukkig...moet er ook ff bij vermelden dat mn cyclus altijd om de 28dgn was gelijk vanaf het moment dat ik stopte met de pil...na de mk was het ineens 38dgn verder dat me moeder ben je al weer ik zei nee komt wel totdat we gingen tellen en op 38 kwamen..dus op advies van gyn toch testen en ja hoor 2 dikke strepen wat we niet hadden verwacht na de mk misschien op zn hoogst 2 keer geklust.....dus je weet niet hoe het gaat lopen. Heel veel sterkte en succes iedereen ik ga voor jullie duimen Liefs Prisjuh
Wij hebben er 20 maanden over gedaan voordat ik eindelijk zwanger was. Na 11 weken (met een echo) bleek dat het vruchtje met 4 weken al gestopt was met groeien en met 12 weken heeft het lichaam het toch nog zelf op weten te lossen. 4 maanden later was ik weer zwanger en nu gaat alles goed. Groetjes
Ik was de in 2e ronde zwanger geworden die geeindigd is in een miskraam. Na de miskraam direct in de eerste ronde weer zwanger geraakt en het gaat deze keer gelukkig wel goed.
Ik was in de eerste ronde meteen zwanger. Dat is helaas een miskraam geworden. Na drie rondes was ik al weer zwanger. Pim
Hoi, ik heb dan eind feb me miskraam gehad, en 18 maart werd ik ongi.. en dan nu ben ik 23 april weer ongi.. ik was vanaf vorrige maand aan het klussen gegaan, maar helaas is het niet gelukt, misschien straks dan als me ongi over is.. good luck..
Hai, ik was in de tweede ronde zwanger. na mijn miskraam heeft het vier rondes geduurt. Succes en sterkte, liefs Jenny
Hey hallo, Ik ben de eerste x direct zwanger geraakt wat na 8 weken eindigde in een mk. Nu 7 maanden verder nog steeds (jammer genoeg ) niet zwanger. Afwachten dusss.... Liefs Daan
Wij waren 2 maanden bezig voor ons eerste kindje. Dat ging mis met 8 weken. Daarna duurde het 6 weken voor ik weer ongesteld werd en daarna nog 1 keer ongesteld geweest. Het was dus iets meer dan twee maanden voordat ik weer zwanger was.
ik werd ook pas na 7maand zwanger. en die eindigde ook in een miskraam. daarna gelijk weer zwanger en dat bleek een bbz te zijn. dit kwam omdat de baarmoedervlies nog ontstoken bleek te zijn. en 2 rondes daarna weer gelijk zwanger en die zit ik nu uit hahahaha. de dokters hadden mij niet zo snel terug verwacht. ze hadden gezegd dat het zeker nog een half jaar zou duren. maar ja bleek toch wat vruchtbaarder te zijn dan we dachten.
Ik was in de 1e ronde zwanger: werd een miskraam. Toen 1x regels zonder klussen (advied gyn). Weer zwanger in de 1e ronde met klussen, weer miskraam. Toen 1x regels zonder klussen. Toen zwanger in 2e ronde. En nu nog steeds!!! Veel succes! Saartje
Hoi dames, Wat rot voor jullie dat het bij jullie mis is gelopen. Ik heb ook een miskraam gehad en ben nu weer zwanger (8 weken). Vorig jaar juli ben ik gestopt met de pil en was toen na 2 keer ongesteld te zijn geworden al zwanger. Helaas kreeg ik toen met 7 weken een miskraam (in oktober). Mijn cyclus was daarna compleet van slag. Het heeft bij mij meer dan 8 weken geduurd voor ik eindelijk weer ongesteld werd. Ik steeds maar denken dat ik meteen weer zwanger was geworden. Pas vlak voor ik ongesteld werd, las ik ergens dat het heel normaal is dat je ongesteldheid langer uitblijft dan normaal na een miskraam. De ongesteldheid daarna liet 7 weken op zich wachten, daarna nog een een keer 5,5 week en daarna was ik alweer zwanger. Ik merk wel dat ik wat minder enthousiast durf te zijn dan de vorige keer. Die miskraam heeft wat dat betreft wat meer impact dan ik gedacht had. Vorig week maandag heb ik gelukkig al een echo gekregen en toen heb ik het hartje kunnen zien kloppen. Wat een ontzettende geruststelling en wat ontzettend fantastisch en ontroerend om te zien! Succes bij jullie en sterkte met je vedriet. Ciao Marjolein
Hoi meis, van harte gefeliciteerd en probeer met volle teugen te genieten van je zwangerschap Liefs, mussie
denken jullie of het nog wat uitmaakt wanneer het spontaan is afgekomen of dat je een curettage hebt gehad. Omdat ik toch veel meiden hoor dat ze weer gelijk zwanger zijn geraakt, terwijl na een curettage toch wordt geadviseerd om 1 cyclus af te wachten. I.v.m. baarmoederslijmvlies en innesteling voor een evnetueel nieuw vruchtje. Ik vroeg het me gewoon af, of dit verschil maakt. Ik hoop zo dat wij ook een van die gelukkige zijn die snel weer zwanger mogen raken en dat dan alles goed is. Of mag ik daar niet op hopen???
Hoi Hope, ik heb 10 maart een curettage gehad. Ik ben helaas nog steeds niet zwanger. Ik weet niet of het wat uitmaakt wanneer het spontaan loslaat of na een curttage. Na mijn 1e miskraam (eind juli 20005)duurde het ook 6 maanden voor dat we weer zwanger mochten zijn. En nu heb ik net mijn 2e ronde achter de rug en gaan we dus op naar de 3e ronde. Tuurlijk moet je hopen meis, je mag de hoop juist niet verliezen. Probeer ook positief te denken ondanks dat het nu erg moeilijk is. Geloof me ik weet echt waar je door heen gaat Ook ik heb het nog steeds moeilijk, vraag me vaak af: WAAROM??? Maar je doet er niks aan lieverd, de natuur besluit dat voor je. Probeer de tijd te nemen en als je wilt praten, ik ben er voor je hoor. Dan stuur je maar een pbtje. Nou meis, ik wens je/jullie heel erg veel sterkte en geloof me, eens mogen jullie ook een wondertje verwelkomen Liefs, mussie