Miskraam week 5 nog bloed

Discussie in 'Miskraam' gestart door applejo, 11 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hoe is het nu?

2. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Gister zieknhuis geweest. Weer echo en hcg prikken. Hcg liep af naar 150 voor t weekend was het 220. Heb vanmorgen nog wel een test gedaan. En die knalde weer harder dan gister.... Het was waarschijnlijk wel bbz in vroeg stadium. Het moet zich vanzelf opruimen. Ik verlies paar keer daags bruin oudlijkend bloed. Voel me nog steeds niet honderd procent overtuigd... Gek maar waar. Moet 3 januari weer naar t ziekenhuis om bloed te prikken en te kijken of hcg dan helemaal weg is.... Ik weet t niet.. Heb gewoon mn twijfels of alles wel weg is. Gister ook weer echo alles nog schoon. Eierstokken ook. Alleen bij rechter eierstok wat vocht maar had niet wat te betekenen zei hij...

3. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Als het hcg uit zichzelf aan het zakken is heb ik goede hoop dat de zwangerschap uit zichzelf aan het loskomen is.

Geen idee waar het vocht vandaag komt. Bij mij zat mijn buik plots vol vocht terwijl mijn eileider nog intact was. Ook geen idee waar dit vandaan kwam. Ook weinig uitleg gekregen eigenlijk tijdens het hele proces.

4. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Nee ik ook niet... Allemaal vaag. We wachten af. Hopelijk in t nieuwe jaar alles uit mn lichaam.

Deel Deze Pagina