miskraam: wel of niet?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lente2012, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hoi Hafida,
    Dank je wel. Helaas is dit wel extra pijnlijk inderdaad doordat we eerst nog wel het hartje hebben zien kloppen.

Ik hoop ook voor jou dat je vlug weer een kleintje in je buik mag hebben. Ook heel spijtig voor jou natuurlijk!!

2. Lente2012

Lente2012 Lid

3 apr 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer, die droevige berichten.... En je wilt zo graag dat het bloeden een andere oorzaak heeft en er niks aan de hand is verder....
    Ben er wel stil van, weet niet zo goed wat ik moet zeggen, heel veel sterkte meiden! 't Moet een hele teleurstelling wezen.
    Wat is het leven breekbaar hè?

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ja helaas :( . Hoe is het met jou dan Lente? Nog steeds afwachtend?

4. Lente2012

Lente2012 Lid

3 apr 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Edge
    Ja, ik tel af tot a.s. maandag, de 2 echo....
    2 weken hebben nog nooit zooooo lang geduurd
    Ik kan niet echt zeggen wat mijn voorgevoel is, ik voel compleet tegenstrijdige dingen: de ene keer voel ik me zwanger en leef ik op met die gedachte, de andere keer ben ik het zwangere gevoel kwijt en heb ik inderdaad het idee dat het niet goed zit.
    Nog 4 1/2 dag...

Hoe gaat het nu met jou, kan je alles al een beetje een plekje geven en accepteren en je blik weer op de mogelijkheden in de toekomst focussen?

5. hafida80

hafida80 Actief lid

17 okt 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lente verlies je nog bloed? Als het gestopt is dan zou dat wel een goed teken kunnen zijn. Sterkte a.s maandag.

6. Lente2012

Lente2012 Lid

3 apr 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hafida
    Ik verlies geen bloed meer, alleen gisteren even bij het vrijen maar daarna helemaal niet nagebloed ofzo.
    Ik hou het er stiekum ook op dat dat een goed teken moet zijn :(
    Nog 4 dagen. Konden we maar zelf naar binnen spieken wanneer we dat wilden hè?
    En hoe gaat het nu met jou, Hafida?

7. hafida80

hafida80 Actief lid

17 okt 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met mij gaat het verder prima. Ik heb het een plekkje gegeven en het is goed zo. Eerlijk heb ik liever dat het zo is afgelopen dan dat ik een kloppend hartje had gezien of dat ik in verder stadium van zwanger zijn was. Ik hoop dat je goed nieuws krijgt, laat je het weten.
    groet Hafida:)

8. Lente2012

Lente2012 Lid

3 apr 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi, ja ik zit echt af te tellen.... nog 24 uur voor die echo
    maar ik besef ook dat wanneer die echo goed is dat de 3e echo dan weer fout kan zijn, maar als het morgen er goed uitziet dan ga ik genieten en niet alles laten verpesten door zorgen
    ik voel me echt nog zwanger, gek hoor
    ik denk dat het zeker veel erger is als je al verder bent in de zwangerschap, maar ja, je kan leed niet vergelijken, pijn is pijn en verdriet is verdriet
    Ben blij voor je dat je er redelijk nuchter tegenaan kan kijken en het een plekje heb kunnen geven.. Op naar de toekomst: die biedt nog zoveel kansen en mogelijkheden
    Succes voor al de meiden die wat pech hebben gehad, vrouwen zijn een sterk ras hè ;)

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lente
    Oh wat een zenuwen zeg....wel fijn dat je morgen eindelijk iets meer zekerheid krijgt. En de kans dat het misgaat wordt natuurlijk wel kleiner des te verder je zwanger bent. Heel veel succes, ik duim voor je!

10. Lente2012

Lente2012 Lid

3 apr 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankje Collo!
    ik ga vandaag klussen, genoeg te doen in huis gelukkig haha, afleiding.........

11. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ben je al geweest? Ben zo benieuwd :) Hoelaat heb je de afspraak? Het zit vast wel goed :) Duim voor je.

12. Lente2012

Lente2012 Lid

3 apr 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slecht nieuws, helaas
    fijn dat er zo met me meegeleefd wordt trouwens
    op de echo was geen hartactie te zien en maar 2 mm groei van de vruchtzak (in 2 weken tijd)
    de kans dat het nog goed komt is nul....
    ik voel me op en top zwanger, dat is het rotte: zere borsten, misselijk, moe, beetje buikpijn
    nu is het de vraag of mijn lichaam het alsnog vanzelf af gaat stoten, misschien wil ik het onbewust wel bij me houden
    of misschien met deze wetenschap gata het knopje in mijn hersenen om en gaat het afstoten van de vrucht wel spontaan beginnen
    ik laat het allemaal even op me inwerken
    best heftig, voor mij de 1e keer dat ik dit meemaak
    respect voor degene die dit al meerdere keren hebben moeten doorstaan en dan toch de moed niet verliezen!!!

13. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    He, wat naar!! :( Je hoopt toch dat het goed zit... Heel veel sterkte de komende tijd. Neem de tijd die je nodig hebt!!!

14. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Wat vervelend zeg! Heel veel sterkte toegewenst!

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh wat naar voor je... Weet precies hoe je je voelt... Nu inderdaad eerst even alles op je laten inwerken. Er is geen haast bij de beslissing wat je straks gaat doen als het niet vanzelf op gang gaat komen.
    Heel veel sterkte komende dagen.

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heel veel sterkte!!

17. Lente2012

Lente2012 Lid

3 apr 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankjulliewel... vind jullie medeleven erg fijn

18. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh chips wat balen zeg!!!! Heel veel sterkte meid!

19. hafida80

hafida80 Actief lid

17 okt 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Lente toch, wat vreselijk!!!! Ik wens jou veel sterkte toe.
    Ik leef echt met je mee want ik had gehoopt dat het goed was omdat het bij Edge en mij verkeerd is afgelopen.

Laat het op je afkomen, meer kun je toch niet doen hoe vervelend en naar het ook is.

Heel veel liefs Hafida

20. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Hoe is het nu met je?

Deel Deze Pagina