miskraam: wel of niet?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lente2012, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lente2012

Lente2012 Lid

3 apr 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief dat je ernaar vraagt!
    Vanmorgen bezoek bij een gynaecoloog en weer een echo, het vruchtje zat er nog maar was niks gegroeid en nog steeds geen hartje, ik zou nu 9+2 moeten zijn, mijn laatste twijfels zijn nu weg...
    Ik kan hier geen excuusjes meer voor verzinnen waarom het evt. nog wel goed zou kunnen komen.
    Ze wilden graag zo snel mogelijk ingrijpen omdat het volgens de gyn niet vanzelf meer ging gebeuren, woensdag sta ik ingepand voor curettage onder narcose. Ik ben vandaag niet echt vrolijk ofzo. Maar heb er vrede mee. Het heeft ook allemaal lang genoeg geduurd, die onzekerheid en spanning.
    Ik zal nog wel posten hier hoe de curettage is geweest.
    Liefs!

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh, je laatste hoop weg. Wel fijn dat je nu in ieder geval zekerheid hebt. Veel sterkte aankomende woensdag.

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wat kl!te! Het is zo verdomd moeilijk om het op je af te laten komen, maar je moet wel. Heel veel sterkte!! Liefs.

4. hafida80

hafida80 Actief lid

17 okt 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte!!!!

5. Lente2012

Lente2012 Lid

3 apr 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel, erg lief
    mijn relatie is ook ten eind, ik vermoed dat er 'gewacht' is tot het zeker was dat er geen verantwoording voor het kind meer genomen hoefde te worden, vandaag slechte ineuws mogen ontvangen, dus ik heb mijn portie wel weer gehad voor 2012 zeg maar

Het is heel vreemd, mijn gevoel staat nog steeds niet helemaal achter de ingreep

Maar het klopt wel dat ik opgelucht ben dat de onzekerheid weg is, want dat was slopend, dan kan je het maar beter patsboem meteen keihard op je bord geschoteld krijgen, weet je waar je aan toe bent

nogmaals: ik heb veel respect gekregen, als ik zo lees zijn er echt veel vrouwen die dit meemaken, vaak meerdere keren, en ze bijten zich er toch doorheen

liefs Lente

6. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Och meis wat enorm klote!! Ook van je relatie.. Ging dat al minder of bezweken door de spaning van mk?

Hier in 2010 een mk gehad op 1e kerstdag en idd ook relatie die stuk liep.. Ik wil je heel verl sterkte wensen woensdag.. En je mag me altijd pb-en als je je verhaal kwijt wil!

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Nou meid...ook dat nog! Wat een slappe zak. Heel veel sterkte morgen en rustig aan xxx

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Jee meid, wat krijg jij het voor je kiezen. Klote dat je er nu alleen doorheen moet. Het is al klote zat zonder dat je relatie ook nog eens op de klippen loopt.
    Hoop dat je snel alles een plekje kunt geven en iemand vindt die jou verdiend, want deze zak hooi....zucht.... Sterkte meid.

9. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Neem je wel je moeder of iemand anders mee? Lijkt me zo zwaar :( .

10. Lente2012

Lente2012 Lid

3 apr 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden
    Nou ik heb het achter de rug: de operatie is goed gegaan en valt me erg mee. Ik heb weinig last van mijn buik en bloed ook niet zo heel veel. Ben wel groggy en een paar dagen rust is denk ik geen overbodige luxe.
    Inmiddels exvriendje is toch meegegaan 's ochtends en is 2 uur gebleven. We hebben nog rustig kunnen praten, en ookal ben ik verdrietig dat ik zijn kindje en hemzelf in 1 klap kwijt ben, had ik wel erg veel steun dat hij bij me was.
    Toen ik naar huis mocht ben ik opgehaald door mijn moeder en die is nu net weg en vannacht komt mijn zoon (jaaaa heb al grote kids!) na zijn werk bij mij overnachten.

Wat ik aan anderen mee kan geven is dat de ingreep mentaal zwaar kan zijn, dus iemand bij je is echt een aanrader. Lichamelijk is het niet echt schokkend, tenminste bij mij niet. Pijn en andere kwaaltjes valt zo mee. Wel heb je een paar dagen volledige rust nodig; geen overbodige luxe om je hier wat extra dagen voor ziek te melden

Voor mij zit een nieuwe zwangerschap er niet in, aangezien ik mijn mannetje heb verloren en ik ben ook de jongste niet meer ben, dus kansen met een andere partner in de toekomst, daar reken ik maar even niet op. En wil zulke dingen ook niet te snel met een nieuwe partner aangaan omdat ik 'haast' zou hebben vanwege mijn leeftijd dus ik denk dat ik gewoon gelukkige moeder van tweelingzonen van 20 (wel leuk die band die je krijgt in deze fase) ga zijn in volle glorie!

liefs lente
    Ik zal wel hier nog even rond blijven hangen, lees graag mee hier.
    Iedereen veel geluk toegewenst!

11. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Lieve lente!

Ben blij dat het is meegevallen en fijn dat je steun hebt aan je zoon(s)

Wie weet wat de toekomst brengt.. Heb aan je gedacht vandaag! Lieve knuffel pris

12. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik was inderdaad ook erg benieuwd hoe het met je gegaan is. Fijn dat je je mannen hebt die je kunnen steunen. Veel sterkte!

Deel Deze Pagina