Miskraam 6 weken, wanneer opnieuw starten met ovulatietesten?

Discussie in 'Miskraam' gestart door LillyLou, 27 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LillyLou

LillyLou Lid

31 okt 2016
    60
    34
    18
    Hallo, ik heb vorige week zaterdag een miskraam gehad op 6wkn. Op de echo was er toen geen vruchtje meer te zien. Ik heb dan een week hevig bloedverlies gehad, maar dat is nu sinds 2 dagen gestopt. Omdat ik nog ovulatietesten liggen had, heb ik af en toe eens getest vorige week. Zoals verwacht telkens positief, omdat er wellicht nog HCG in mijn bloed zat. Vanmorgen heb ik opnieuw getest, maar deze keer was hij negatief. Ik veronderstel dus dat er nu zo goed als geen HCG meer in mijn bloed zit?

Wanneer start ik nu best opnieuw met ovulatietesten? Ik ben nu 9 dagen na de start van het miskraam... Zou ik gewoon blijven doortesten of wacht ik nog even?

Alvast bedankt!

2. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Bij mijn eerste miskraam met 6 weken had ik mijn eisprong al op de normale cyclusdag (13) terwijl ik 9 dagen gebloed had. Vorige miskraam met 5 weken had ik 3 dagen later mijn eisprong als normaal op cyclusdag 16. Dus je kunt wel snel een eisprong hebben. Wanneer startte je normaal met ovu testen. Ik zou dit gewoon aanhouden.

3. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    En natuurlijk wat verdrietig van je miskraam.... dikke knuffel. Maar ik ben tot nu toe altijd verhoogd vruchtbaar na de miskraam en hoop dat dat voor jou dus ook geldt.

4. Tjemmie

Tjemmie Actief lid

24 jan 2017
    329
    142
    43
    Vrouw
    NULL
    Gelderland
    Hoi Lillylou,
    Sterkte met je miskraam, ik heb vrijdag een miskraam gehad met 6 wk zwangerschap, dus ik voel met je mee. Het bloedverlies is nog niet gestopt en de verschijnselen zijn er nog steeds (gevoelige borsten). Wat heb ik gehuild, mijn vriend en ik waren al ruim een jaar bezig... toen eindelijk leek onze droom uit te komen, maar helaas.
    Ik heb ook nog geen idee wanneer mijn eisprong zal plaatsvinden, ik heb wel gelezen dat je snel zwanger kan worden na een miskraam. Als ik jou was zou ik nog even doorgaan met testen. Ik duim voor je!

5. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Wat vervelend van je miskraam, sterkte! Ik heb 2x een mk meegemaakt rond de 6 weken. Toen ik niet meer bloedde heb ik nog een zw test gedaan om te kijken of die negatief was. En als dat zo was begon ik gelijk met ovulatietesten. Tot 2x toe ben ik die ronde daarna weer zwanger geraakt en had ik mijn ovulatie op dezelfde dagen als Mn cyclussen daarvoor.

6. LillyLou

LillyLou Lid

31 okt 2016
    60
    34
    18
    Bedankt voor de reactie’s! Ik heb een onregelmatige cyclus. Mijn eisprong valt soms op dag 24, maar kan ook soms dag 14 zijn. Ik denk dat ik dus maar even blijf doortesten. Hopelijk over enkele weken een positieve test! @Raaf92 ging je zwangerschap gewoon goed na je MK?

7. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ja dat is mn dochtertje, en voor deze zw ook een vroege miskraam en nu ruim 15 weken zwanger!;)

8. LillyLou

LillyLou Lid

31 okt 2016
    60
    34
    18
    Vandaag een positieve ovulatietest gehad! Blij dat ik toch ben blijven doortesten, bedankt allemaal!

WelcomeWondertje en Jingle vinden dit leuk.
  9. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Mooi nieuws!

Deel Deze Pagina