Hai Silla, Wat ontzettend rot voor je! Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid zult hebben.. Veel sterkte!! liefs, Kris
hey meid ...weet je al wat meer ?....ik duim voor je hoor ...en hoop dat alles oke is en dat je snel weet waar je aan toe bent liefs asjuh
Nou morgen om 9:20 uur kan ik pas teregt voor een echo bij de Gyn. Dus nog 1 slapeloze nacht en dan weet ik (hopelijk) meer!!! Thanks 4 asking !!
Ga ik net weer plassen, weer slijm met bloed? En ik zag een mini sliertje bloed zeg maar in de wc pot maar ik kon niet goed zien wat het was... Pfff ik wordt hier echt gek van!!!
Nog even volhouden silla, morgen weet je meer. Ondertussen blijf ik duimen dat alles goed is. Liefs Hope
Hoi, Wat erg die onzekerheid meid... Mijn duimen draaien hier op volle toeren, en hoop dat je morgen goed nieuws krijg!!! Heel veel succes morgen!!! Groetjes Tamara
Ha meid, veel sterkte morgen, ik had rond de menstruatie ook wat rose slijm en bruin bloed verloren (dus rond de 4 a 5 weken zwangerschap, was maar 1 dag, maar hoop dat het bij jou ook zoiets is. Ook had ik last van (het leken wel) harde buiken en lage rugpijn, maar ik merkte toen ook dat last had van opstipatie en dat bleek naar ik denk achteraf heel erg in de weg te hebben gezeten ruim 2 dagen lang. Het kan dus echt vanalles zijn, probeer vooral zo rustig mogelijk te blijven en op andere dingen te focussen, hopenlijk gaan de uren dan wat sneller voorbij. Succes morgen.
Lieve Silla, heel veel sterkte morgen! De duimen draaien hier op topsnelheid dat alles in orde is met je beeb en dat het bloedverlies niets betekent. Groetjes, Wendy
Hallo silla, Ik kan me indenken hoe jij je voelt, maar als je morgen heen gaat voor onderzoek, sta er dan op dat je een echo/vaginale echo wilt. Pas dan kun je het geloven, en dan nog is het moeilijk om het te geloven als het een miskraam is (hopelijk niet). Ik heb zelf ook een miskraam gehad, het was een wonder dat ik zwanger werd, er was mij altijdt verteld dat ik niet zwanger kon worden (maar 0,01% kans op een zwangerschap) het was de 1ste keer dat ik zwanger was, wat waren we blij toen we de test hadden gedaan en bleek dat ik zwanger was. Maar al gauw werd onze vreugde verdriet, en geloof mij je wilt en kunt het eigenlijk niet geloven als je het ziet op de echo. Ik heb nog 3 week met mijn babytje in mijn buik gelopen want het wilde niet vanzelf eruit. Ik heb verder nergens geen last van gehad. Nog wel steeds harde borsten en wat misselijkheid maar dat ging langzaam weg. En zo is op 9 mei 2006 mijn babytje eruit gehaald. We hopen nu op een gauw op een volgende zwangerschap. Veel sterkte, groetjes Harma
Heel veel sterkte morgen met de echo, misschien toch nog een wonder en is alles goed... Groetjes, Anakin.
Jeetje Harma, Wat een verhaal, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt en dat je ook heel snel een lieve beeb in je buik mag hebben. Ik ga morgen ook voor een Echo dus ik hoop dat ik dan idd meer zekerheid heb. Ookal heb ik nu best een dipje...
Update Echo !! Hi Ladies, Ben weer terug... Ik was bij binnenkomst gelukkig gelijk aan de buurt want ik vond het nogal druk in de wachtkamer. Maar goed, IK WEET NOG NIETS !!! Het zag er wel allemaal rustig uit. Er was wel iets te zien maar nog te klein om te zeggen of het "leeft"... Mijn linkereileider (waar ik sinds mijn "zwangerschap" veel gevoel heb) zag er goed uit. Allen mijn rechtereileider was niet zo goed te zien. De pijntjes die ik in mijn buik heb zouden ook door de obstipatie kunnen komen? Bij het inbrengen van dat echo ding had ik wel ff pijn (maar goed ik kan al niet eens een tampon inbrengen zonder pijn) dus ik moest ff de tanden op elkaar zetten en ff mediteren (zo noem ik dat om me ff te onspannen). Maar toen dat apparaat er weeer uit ging zat er geen bloed of iets aan. Dusss résumé: Miskraam/zwangerschap = 50-50 Volgende week dinsdag om 8:30 uur moet ik weer terugkomen dan hopen we meer te zien. Groets Silla 5wkn & 6 dgn (maar of er echt wat zit ???)
Ja ze kunnen pas bij 7 weken iets zien, dus hopelijk weet je volgende week iets meer. Nu maar kijken hoe je deze week doorkomt. Zoek in ieder geval wat afleiding. Ik hoop voor je dat alles goed verloopt. groet Miel
nou dat is in ieder geval niet negatief ...hoever zou je nu eigenlijk zijn? ..ik duim me helemaal suf voor je meid ..voor goed nieuws .. knuf en sterkte komende week asjuh
Hoi Silla, Nou, nu moet je nog een week wachten, dat is nou net niet wat jij in je gedachten had vandaag. Ga er nou niet te veel mee bezig zijn in je hoofd.... ik weet het is makkelijk gezegd maar geloof me het is beter voor jezelf om met iets bezig te zijn, dan er constant mee bezig zijn. Dus ga iets leuks doen voor jezelf, dat leid een beetje af. Ik heb het zelf ook zo ervaren, maar je weet niet iedereen is gelijk. Positief denken. Groetjes Harma