Miskraam wil niet doorzetten hoe zat dat bij jullie?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Silla, 19 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    hey meid ...wil je nog ff heel veel suc6 wensen voor morgen ...ik denk aan je meid ...laat je ff wat weten morgen
    greetz asjuh

2. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Silla, veel succes vandaag, ik denk aan je.

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Ik ben weer terug en ja...het was echt een miskraam. Alles zag er vanbinnen mooi schoon uit dus tja ik zou weer voor de volgende ronde willen gaan, maar ik denk niet dat ik daar nu nog aan toe ben...

Ik wil jullie super bedanken voor jullie steun dat heeft me erg goed gedaan!

4. Cleo

Cleo Actief lid

1 nov 2005
    471
    0
    0
    Lieve Silla,

ik heb je hele verhaal gelezen. Wat verdrietig dat het een miskraam blijkt te zijn. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Dit meemaken doet zo veel pijn.
    Jouw verhaal komt me heel bekend voor. Toen ik de eerste keer een miskraam had ben ik ook heel vaak gaan zoeken op het internet. Mijn klachten waren ook heel licht, bijna geen krampen en minder bloedverlies dan een gemiddelde menstruatie. Iedereen doet het op zijn eigen manier. De omgeving kan makkelijk praten, maar zij hoeven het niet verwerken. Jij wel. Doe lekker wat voor jou goed voelt! Heel veel sterkte en liefs,
    Cleo

5. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ahh meid wat erg ...ik wil je heel veel sterkte wensen .
    liefs asjuh

6. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Silla, wat erg dat het toch echt een miskraam is geweest.
    Je hoopt toch altijd dat het nog goed komt.
    Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies.
    Liefs Hope

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Sorrie hoor Ladies,

Moet weer ff zeuren...
    Alles lijkt wel tegen te zitten...Sinds eind april (maar ook de maanden daarvoor) loop ik met mijn gezondheid te kooien. Veel verkouden, vervolgens keelontsteking, daarna oor- en voorhoofdholte onstekeking (te gelijktijdig), miskraam en nu....WEER VERKOUDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik voel me HONDSberoerd, loop (nog steeds) met mijn ziel onder mijn arm. Afgelopen donderdag weer begonnen met werken ik zou die dag en vandaag halve dagen werken, maar om 11:00 uur was ik het alweer helemaal zat. Ik heb een gesprek met mijn P&O afdeling aangevraagd en gelukkig kon dat vandaag nog.
    Hij gaf aan dat hij het al heel knap van me vond dat ik zo snel weer aan de slag ging na de MK, maar zag wel aan me zag dat het niet goed ging.
    We hebben afgesproken dat hij een afspraak gaat plannen met onze ARBOarts en dat ik volgende week ook nog ff halve dagen ga werken. En daarna zien we wel weer.
    Ene kant ben ik er helemaal happy dat ze zo meeleven maar aan de andere kant voel ik me mega schuldig naar mijn collega's toe (ik heb in de gehele maand mei misschien 5 dgn gewerkt bijelkaar opgeteld) er komt gewoon ook als ik aanwezig ben na 3 uur niets meer uit mijn handen.

Pfffffffffff ik wil me weer happy voelen, net als toen ik zwanger was, dat voelde als een kick, ik voelde me geweldig en had het gevoel alsof ik de hele wereld aan kon...maar goed het heeft niet zo mogen zijn....

* een meisje die door het bomen het bos niet meer ziet*

8. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey Silla, het is niet zeuren.
    Kan me jou gevoel zo goed voorstellen.
    Ik ben ook lang niet meer, de "vrolijke ik", van toen ik nog zwanger was.
    Dat kan ook niet.
    Mijn baas zei vandaag nog, je zit in een rouwproces, en zo voelt het nu ook.

Dus nogmaals, het klinkt bekend.
    Helaas moeten we even door de zure appel heen bijten, ook al valt het niet mee.
    Ik hoop wel dat het je oplucht, om je hier even leeg te k*tsen.

Sterkte, Hope

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Het lucht zeker op om hier mijn ei kwijt te kunnen, ben alleen bang dat ik continue in herhaling val...
    Pff kep vandaag gewoon echt een zware dag...
    Ik wou dat ik een afstandsbediening had en een toverstok...de afstandsbediening om de maanden vooruit te spoelen, het toverstokje om alle meiden die een Mk gehad hebben en nog (steeds) niet zwanger zijn. Zwanger te toveren met een gezonde beeb in de buik en dat ALLES volgens het boekje mag verlopen....

Deel Deze Pagina