miskraam wil niet opgang komen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door minimuis, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hoi verloskundige ik zit weer met een vraagje ik heb op 14juli te horen gekregen dat mijn zwangerschap weer niet goed was eerst was de twijfel of het een bbz zou zijn omdat mijn hcg heel langzaam steeg nu is sinds 10aug mijn hcg aan het zakken het stond niet zo heel hoog 586 toen er is toen ook een echo gemaakt en er zat een follikel volgens de gyn kon dat niet en was dit een cyste maar er zaten nog 4kleintje dus dat zou betekenen dat ik er 5 zou hebben:$. Sinds een paar dagen heb ik weer zere borsten en nog meer ongemakken zou het hcg weer gestegen kunnen zijn en dat daarom de miskraam niet doorzet hoelang kunnen ze het nog uitstellen om me te helpen laatste menstruatie was 1juni dus ben nu toch wel al lang genoeg aan het wachten

alvast bedankt

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Jij bent degene die beslist hoelang er gewacht word! Het is normaal dat na de eerste echo er een tweede volgt na twee weken. Is deze niet goed dan mag jij beslissen wat er gebeurt!
    Heel veel sterkte!!
    Imke

Deel Deze Pagina