toch nog een miskraam???

Discussion in 'Miskraam' started by mariskaatje18, Dec 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mariskaatje18

Nov 5, 2009
    31
    0
    0
    medewerker bediening (rederij)
    harderwijk
    hoi allemaal ik ben nu 7 weken zwanger had gister een soort bruinig goedje en nu begint het steeds meer op een menstruatie te lijken vanochtend was het heel erg bloedverlies en nu weer minder heb ook erg buikpijn aan de rechterkant dat komt en gaat maar ben nog heel erg misselijk en heb sins drie dagen last van me bekken is dit een drijgende miskraam heb de verloskundige al gebelt even afwachten en morgen even bellen of het erger of minder is geworden

2. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    Wat schrikken meid...! Het is nu niet te zeggen denk ik of het een miskraam is of niet. Er zijn vrouwen die zo'n ervaring hebben en waarbij is gebleken dat het vruchtje is afgestoten, maar ook vrouwen bij wie alles goed bleek te zijn.... Goed van je dat je de vk hebt gebeld. Misschien is het mogelijk dat je vandaag langs kunt komen als je dat echt graag wilt....? en anders dus afwachten wat er nu verder gebeurt.

Heel veel sterkte voor jullie! Liefs, Sas

3. mariskaatje18

Nov 5, 2009
    31
    0
    0
    harderwijk
    hoi allemaal heb net weer even de VK gebelt en het word denk ik toch een miskraam heb nu ook stollingen in het bloed en een soort weeachtige buikpijn misselijkheid is weg voel me sow verdrietig nou gelukkig heb iig 1 ding om naar vooruit te kijken ik ga in feb trouwen liefs mariska

4. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jeetje meid :(
    heel veel sterkte!

5. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    jeetje meid wat erg...
    ik heb 2 miskramen gehad waarbij ik de 1e keer met precies7 weken bloedverlies kreeg.. bij de 2de zwangerschap geen bloedverlies en toch een mk.. en bij de zw nu had ik ook precies bij 7w bloedverlies en is toch alles helemaal goed gekomen..
    ik blijf toch voor je duimen meid en je hebt helemaal gelijk dat je het toch positief moet blijven zien.. en je volop van je trouwdag kunt gaan genieten!
    ik ben na 2 mk's dit jaar zwanger geworden tijdens de huwelijksnacht, ik had mijn ei op de trouwdag.. wie weet wat je allemaal te wachten staat.. maar voor nu eerst heel veel sterkte en hopelijk komt het toch nog allemaal goed! *knuf*

6. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

Nov 29, 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel sterkte!

7. Tania

Tania Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,240
    0
    0
    Wat erg voor jullie, heel veel sterkte!

8. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    O meid wat erg.....ik wens je veel sterkte hoor! Liefs, Sas

9. Janet83

Janet83 Actief lid

Oct 12, 2009
    158
    0
    0
    Heel veel sterkte, ik weet hoe je je voelt :x

10. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,356
    0
    0
    Ach meissie, heel erg veel sterkte:(

11. kidz24

kidz24 Niet meer actief

jeetje wat een verhaal

sterkte in deze spannende tijd

van cybersyby

12. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

Oct 21, 2009
    853
    32
    28
    Heel veel sterkte!

13. mariskaatje18

Nov 5, 2009
    31
    0
    0
    harderwijk
    hoi allemaal bedankt voor jullie mede leven ik heb alleen een paar vragen hoelang duurt het voor je lichaam helemaal hersteld is ik heb nu nog wel bloedverlies de stolingen zijn zo goed als weg en het lijkt nu meer op een menstuatie en hoe weet ik nu waneer ik weer ongesteld word of is het nu gewoon afwachten waneer ik het weer word en meschien een gekke vraag maar waneer kan ik weer seks hebben of moet ik nog een paar maanden wachten ik hoop dat jullie meiden me een beetje kunenn helpen liefs van een verdrietige maris xxx

Share This Page