Hallo dames, ik ga jullie verlaten, geen zwangerschapspagina meer voor mij ben ik bang... Nadat ik in december bij 8 weken een curretage heb gehad, is het toch niet helemaal goed gegaan. Ik ben een keer ongesteld geweest tussendoor en daarna niet meer. Maar ik was helaas niet zwanger... Maar omdat mijn Hcg nog vrij hoog was en ik dus niet ongie werd, heb ik een echo gehad bij de gyn. Die zag wel wat zitten, maar kon niet vertellen of het in of buiten de baarmoeder was. Haar conclusie: of restweefsel van de curretage of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik moest dus weer gecurreteerd worden en als het dan nog niet weg was, zouden ze een kijkoperatie doen. Tijdens de curretage kreeg ik ineens een enorme bloeding, ik heb minimaal 1,5 liter bloed verloren. Ik begreep dat er lichte paniek was in de ok (heb het gelukkig zelf niet meegekregen, omdat ik een narcose had). Als klap op de vuurpijl bleek dat hetgene op de echo te zien was niet in mijn baarmoeder zat en niet er buiten maar in de baarmoederwand. Het bleek een kluwe van vaten/aders te zijn. Ze hebben dit in het ziekenhuis waar ik kom nog nooit gezien. Dus ze weten net precies wat er mee moet gebeuren. Dat gaan ze nu dus uitzoeken. Maar het is wel heel erg waarschijnlijk dat ik niet meer zwanger mag worden, aangezien die plek een zwakke plek is in mijn baarmoeder. Dus helaas, geen zwangerschap meer en dus ook geen zwangerschapspagina meer voor mij... (Achteraf is het dus maar goed dat ik een miskraam heb gehad in december, want stel je voor...) Ik wens jullie allemaal nog veel geluk en veel goede zwangerschappen!
Beste Angelie, wat vreselijk voor je. Ik wil je wel op het hart drukken om een second opinion aan te vragen voor je in je baarmoeder laat snijden. In academische ziekenhuizen zien ze doorgaans mee mogelijkheden dan in de kleinere ziekenhuizen. Ik hoop dat je ooit toch nog zwanger zult zijn, of op een andere manier een kindje zult krijgen. Heel veel sterkte. Suus
Heeel veel sterkte meis! En ik ben het met suus eens... Ga wel voor een second opinion hoor... Laat je niet direct wegsturen met 1 antwoord... Heel veel succes!!