hallo, ik heb een vraagje.. ik space hem nu helemaal. anderhalve week geleden heeft mijn vriendje mij gevingert na dat hij klaar kwam en er sperma op zijn handen zat. en een week geleden hebben we seks gehad. vanochtend werd ik wakker met hele erge krampen en toen begon ik te bloeden. alleen het probleem is ik zou pas over anderhalve week ongesteld moeten worden. nu is mijn vraag is het normaal dat je zo vroeg van te voren ongesteld kan worden (heb ik nog nooit eerder gehad), ben ik zwanger of heb ik een miskraam gehad? ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen, want ik heb liever niet dat het loos allarm is als ik het mijn ouders vertel... groetjes, A
Je bent waarschijnlijk gewoon wat eerder ongesteld hoor! Als je een week geleden sex hebt gehad (onveilig?!) dan krijg je niet een week later al een miskraam, mocht je zwanger zijn geweest .. Als het gewoon net zo verloopt als anders, zou het dus wel je menstruatie zijn.
dankje, maar ik heb het wel veilig gedaan, alleen is het raar dat het ineens zo vroeg is terwijl het altijd regelmatig is geweest..
Is heel normaal dat je cyclus eens af kan wijken hoor. Maar als je zo bang bent voor miskraam of zwangerschap heb je blijkbaar geen anti-conceptie gebruikt? Daar zou ik dan toch maar snel mee beginnen....