Hoidames, ik zit weer een beetje te stressen.na een miskraam en curretage op 12 oktober,dacht ik op 5dec eindelijk ongesteld te worden.dat zette niet echt door,maar nu heb ik sinds gisteren wel last van veel krampen en hevige bloedingen.echt helder rood bloed,nietecht veel stolsels nog. Normaal had ik alleen de dag voor mijn menstruatie veel last en de eerste dag veel bloedverlies..hebben meer mensen dit gehad na de miskraam dat de menstruatie geviger is en heel anders?
Na mijn ma waren mijn menstruaties ook veel heviger dan ervoor. Ervoor had ik wel 5 dagen bloedverlies maar niet zoveel maar na mijn ma was het echt 2 a 3 dagen heeel hevig. De gyn zei dat dat normaal was.
Mijn mensstruatie was er na ook veel erger. Bloede langer en meer. Ik zou niet weten waarom. Ik zou me kunnen bedenken dat het komt dat mijn lijf weer echt ongesteld aan het worden is (geen ontrekkingsbloedingen meer zoals bij het gebruiken van anti conceptie). XXXX Marinka!
De eerste keer na de eerste miskraam was dat bij mij idd ook zo. Toch nog even een opruim-ronde ofzo, (ondanks heftig bloedverlies bij de miskraam en nog een nacurettage vervolgens ook).
Ik had altijd mens van 3 dagen en dan wat bruin verlies en af en toe beetje rood. Na mn mk is het echter veel heftiger geworden eerste 2 dagen moest ik binnen 2u mn tampon verwisselen waar ik eerder bijna de hele dag mee kon doen. En pijn etc helaas. Dus geen zorgen waarschijnlijk hoort het erbij
Hallo Ik heb disndag 3 jan. 2012 een miskraam gehad de dag zelf ben ik maar 4 druppels bloed verlopen. afgelopen woensdag echo gehad en me baarmoeder was leeg helaas ik was 6 week en 4 dagen heen. maar gisteren eind middag en nu ook nog bloed ik echt verschrikkelijk echt, heb met mijn verloskundige gebelt en het is heel normaal je lichaam is aan het opruimen zeg maar en je bent vaak meteen ongesteld er na en dan wel 3 x zo erg als normaal. met erge buik krampen.
Dat stelt me een beetje gerust, bedankt! ik ben er inderdaad na drie dagen wel klaar mee om binnen twee uur weer tampon te wisselen, zeker omdat ik dat voorheen maar een keer in de acht uur hoefde te doen...naja, laat het maar lekker opruimen , dan is het maar kwijt