4 dagen na miskraam komen zwangerschapssymptomen terug, klopt dit wel...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Daylinn, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Mijn miskraam was op 10 april en sinds gisteren krijg ik alle zwangerschapssymptomen terug
    Klopt dit wel?
    Of ben ik me dingen aan het inbeelden?

2. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Misschien is het mogelijk om een bloedtest te doen?

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    hoi hoi ,

het zou een aantal dingen kunnen zijn .
    * de miskraam is nog niet compleet en je lichaam denkt nog zwanger te zijn ( dit is te beordelen door een echo om te kijken of je baarmoeder hellemaal schoon is , zeker aan te raden!0
    * je bent nog zwanger en bent er een van de tweeling verloren ( om hier achter te komen stel jezelf de volgende vragen, wie heeft de miskraam vastgesteld , is hoelang zijn de klachten weg geweest, en hoe erg was het bloed verlies en hoelang, en heb je ondertussen al een negative zwangerschapstest? ik heb namelijk in het begin van me zwangerschap ook bloedverlies gehad en al mijn zwangerschapsklachten waren weg en 2 dagen later kwamen ze toch wel terug en heb ik nu een heerlijk klein ventje trappelend in me buik)
    *je hcg is nog aan het dalen waardoor je nog wat klachten hebt !

maar om zeker te weten wat er aan de hand is ga naar je huisarts of gyn om uitsluitsel te geven!

4. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Ik heb puregon en pregnyl gebruikt die ronde en er waren 3 follikels die sprongen
    Heb geen echo gehad,maar verloor wel een vruchtje
    Ze hebben mijn bloed afgenomen en die was 58

Het bloedverlies was net een normale ongi en de mijne duurde maar 3 dagen na een heftige kramp verloor ik het vruchtje

Wou dat het al maandag was...

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik denk dat je nog niet schoon bent even een echo vragen om dit na te laten kijken er heoefd maar een klein stukje baarmoederslijmvlies over te blijven en je lichaam raakt in de war

6. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Sluit me volledig bij Missymaaike aan.
    Hoop dat je maandag wat meer duidelijkheid hebt!

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Het kan ook gewoon zijn dat je lijf nog even in de war is, of dat dit een reactie is op het afbreken van het HCG.
    Maar je hebt maandag een afspraak, dus zou daar zeker even controle-echo laten doen en dan weet je dan meer.
    Tot die tijd kun je weinig doen en dat heeft ook geen haast als je maandag toch al terecht kunt, dus maak je niet te veel zorgen: als er iets is wat mis is, is maandag vroeg genoeg om dat vast te stellen en kan er dan gepaste actie op komen.
    Succes en sterkte maandag!

8. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    T kan idd misschien zo zijn dat je lichaam in de war is.
    Ik heb helaas een beetje het zelfde probleem..
    Mijn kindje is inmiddels al 2 weken overleden (maar is er nog niet uitgekomen,, Morgen naar t ziekenhuis ervoor)
    En ik heb ook nogsteeds alle zwangerschaps kwaaltjes..
    Zelfs mn buik en borsten zijn gewoon weer gegroeid. En ben sinds een week misselijk 's ochtends (hiervoor geen last van gehad) Echt ontzettend vervelend, en maakt me weer erg onzeker..

Deel Deze Pagina