Miskraam zonder pijn?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mamavandrie34, 27 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Het spijt me als het antwoord ergens al staat, maar ik heb nu weinig energie om het forum uit te pluizen...
    Termijnecho was op woensdag, had 10’wkn moeten zijn, maar het vruchtje was maar ongeveer 6,5 weken...
    Ik heb vanochtend de pillen cytotec ingebracht, en weinig pijn of krampen gehad (ik heb wel paracetamol genomen, in totaal nu 4x500mg). Om 14:30 had ik plotseling erg veel bloedverlies. Dit heeft ongeveer twee uur geduurd. Enorme stolsels, echt heel veel, ik denk zeker 4 a 5 kraamverbanden vol. Nu het afgelopen uur heel weinig.
    Zou dat het kunnen zijn? Ook al heb ik vrijwel geen krampen gehad? iemand ervaring?
    (Ik heb geen vruchtje, vlies of wat dan ook geZiem, ook niet naar gezocht, er kwamen op een gegeven moment zoveel stolsels tegelijk... het was best indrukwekkend)

2. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Anderhalf uur later en nu weer heel wat bloedverlies, dus ik denk niet dat het klaar is... nog steeds geen krampen

3. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Ik had zelf heel erge krampen, maar denk op zich niet dat iedereen dat zo hoeft te ervaren.

zou wel denken dat je het vruchtzakje zou moeten herkennen. Als je enigzins gekeken hebt dan zou je dat moeten zien. Het is al best flinke afmeting en ziet er echt wel anders uit als een stolsel.

maar misschien heb je het net gemist of het moet nog komen.

heel veel sterkte!

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  4. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.291
    8.748
    113
    Vrouw
    Krampen hoeft niet. Vorig jaar met mijn mk helemaal geen krampen of buikpijn gehad. Die mk was wel uit zichzelf op gang gekomen.

Afgelopen weekend heb ik ook cytotec ingebracht. Eerste echo met 7+1 weken, vruchtje kwam op 6 weken met traag kloppend hartje. Week erna was het hartje gestopt. 2 uur na het inbrengen kreeg ik buikpijn en krampen. Toen ook veel bloedverlies. Maar 1 klein stolsel. Eergister alleen nog bruinverlies. Gisternacht toch opeens weer buikpijn en weer helderrood bloedverlies. Gister de gynaecoloog aan de telefoon gehad. Eerst zei ze na mijn verhaal dat ze niet dacht dat het dan al eruit was. Maar toen ik vertelde dat ik vorig jaar met mijn mk ook geen stolsels ben verloren zei ze dat het dan kan zijn dat het zo gaat bij mij. Volgende week krijg ik een controle echo.

5. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte, het is niet niks. Ik heb in februari na het gebruik van cytotec ook geen krampen gehad. Wel heel veel bloedverlies. Ik kon de vruchtzakjes wel heel goed onderscheiden van de stolsels.

6. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Ik heb ook weinig tot geen buikkrampen gehad bij mijn miskraam. Was een natuurlijke miskraam met bijna 6 weken.

Deel Deze Pagina