Miskraam/zwanger/hcg????

Discussie in 'Miskraam' gestart door twingo1979, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twingo1979

14 mrt 2011
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja denk je echt?? Ik hecht toch aan jouw mening wel waarde namelijk! Maar als de test positief zou zijn door oud hcg dan zou hij toch niet zo positief zijn? Of kan dat wel?

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee dat lijkt me echt niet. Je bent gewoon hartstikke zwanger. Dat denk ik.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou ook zeggen: hardstikke zwanger!
    En ik zou gewoon vandaag je VK bellen en overleggen of je niet een weekje eerder een echo mag, omdat 3 weken nu gewoon nog heel erg lang wachten is...

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik ben het heel erg met Rozemarijke eens!

5. twingo1979

14 mrt 2011
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doen ze hier echt niet! Zelfs toen ik vorige keer met 6 weken bloeding kreeg moest ik 1 week wachten omdat ze het op zijn vroegst met 7 weken doen. Ik baal er ook enorm van, maar goed geduld moet ik nog heel lang hebben (zo'n 8 a 9 maanden als het goed blijft gaan). Maandag ben ik (als het echt zo is) 5 weken zwanger dus dan ik het nog maar 2 weekjes wachten. Is lang maar dan kan ik ook gelijk zien of het hartje klopt.
    Gisteren begon de misselijkheid al wat, maar vandaag is hij weer erger. Dus ik hoop maar dat het niet van de spanningen is maar echt een kwaaltje van de zwangerschap!!!!

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

En in een andere vk-praktijk?

7. twingo1979

14 mrt 2011
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er zit er hier maar 1 die ons dorp als werkgebied heeft helaas.

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Commercieel echobureau? Gyn?

9. twingo1979

14 mrt 2011
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ik daar zomaar op afstappen dan? Of in ieder geval contact mee opnemen bedoel ik?

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Met een commercieel echobureau? Ja. Gyn gaat via je huisarts. Zeg dat je heeeeeel erg ongerust bent én toch niet zeker weet dat het een nieuwe zwangerschap is ;).

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou dat ook gewoon proberen. Ze kunnen met 6 weken al een boel zien en zou toch fijn zijn als je dan alvast kunt: scheelt toch een hele week in spanning zitten en de theorie van mijn gyn was dat het streven was om stress zoveel mogelijk te reduceren in dat eerste trimester, zeker omdat het net zo schadelijk voor je baby is als roken...
    (Waarmee ik je niet de put in wil praten overigens, ;)).

12. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ik zou het ook proberen hoor!!!!!!!

13. twingo1979

14 mrt 2011
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze doen niets! Ik moet gewoon volgende week de vk bellen als de test nog positief is en dan regelen ze de echo. Ze proberen hem dan wel zo vroeg mogelijk in die 7de week te doen, maar eerder doen ze echt niet. Omdat ze vanaf de 7 weken meer zekerheid hebben dat het hartje klopt (als ik natuurlijk zwanger ben) en anders zou ik nog net zo goed in de onzekerheid zitten.

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Wat een kul. Hartactiviteit zien ze vaak al met 6 weken en soms al met 5. Triest hoor, die conservatieve vk's. Dat gaat in stedelijke gebieden wel anders. Ik snap het ook gewoon niet. Een vroege echo zou je toch wat meer rust kunnen geven. Zeker omdat jij niet helemaal zeker weet dat je zwanger bent. (Ik wel ;))

Suus

15. twingo1979

14 mrt 2011
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat geloof ik goed ja! Helaas moet ik het er maar mee doen. Maar het gaat goed komen, ik ga gewoon proberen te genieten en me niet te druk proberen te maken.
    Ik wil jou Suus35 wel bedanken voor al je wijze raad. Super bedankt en ik wens je super veel geluk in de toekomst!
    Ook aan de rest die antwoord hebben gegeven bedankt en veel geluk natuurlijk!

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Jij ook veel geluk!

Suus

17. twingo1979

14 mrt 2011
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net vk nog maar eens gebeld!
    26 april een echo, maar ik moest er ook nog wel rekening mee houden dat het met de miskraam te maken had... dat er misschien nog iets achtergebleven was/is. Maar het kon natuurlijk ook gewoon nieuwe zwangerschap zijn. Maar over een week duidelijkheid gelukkig!

Maar ik heb 1 week na miskraam een echo gehad en toen zei ze dat baarmoeder mooi schoon was. Maar goed, hun zien misschien ook weleens wat over het hoofd??!

Vandaag weer een test gedaan, nu al 5 in 7 dagen tijd. Ze worden steeds donkerder. Ook een weken test gedaan en die geeft 3+ aan. Ik hoop echt dat ze goed heeft gekeken bij vorige echo en dat ik gewoon schoon was, want deze spanningen voor helemaal niets is ook niet leuk!

18. Flavour

Flavour Niet meer actief

Meid, je bent heus wel opnieuw zwanger! Als ze echt zouden denken dat dit een oude zwangerschap is, dan zouden ze je meteen moeten laten komen, want dat zou betekenen dat je al heeeeel lang met een rest rondloopt, en daar zitten gezondheidsrisico's aan. Maar als je testen donkerder worden, dan is de kans echt heel groot dat het in ieder geval een nieuwe zwangerschap is.

Suus

19. twingo1979

14 mrt 2011
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag de echo gehad en ik ben inderdaad weer zwanger!! ±6 weken nu, en we hebben al een kloppend hartje gezien. Hopen dat deze blijft plakken en we er rond 20 december een ukkie bij mogen verwelkomen!!

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

O, wat geweldig, Twingo!

Deel Deze Pagina