Hallo dames, Ik ben nu bijna 5 weken zwanger. Afgelopen zondag voor het eerst een test gedaan en die was gelijk super positief. Ik had al een poosje het vermoeden dat ik zwanger was door mn kwaaltjes: ontzettend moe, zeer pijnlijke borsten en vaak duizelig. Nu werd ik vanmorgen wakker en doen opeens mijn borsten niet meer zeer. Gisteravond kon ik er (bij wijze vanspreken) niet eens naar kijken en nu kan ik weer op mijn buik slapen. In plaats daarvan heb ik erge pijn in mijn onderrug. Zou ik een miskraam kunnen hebben? Mijn temp is wel nog hoog. Zijn er meiden die dit herkennen? Help me alsjeblieft, ik ben zo bang... Alvast bedankt voor jullie reactie
Die kwaaltjes komen en gaan, daar valt niets over te zeggen nog. Ik was sons dagen kotsmisselijk en dan was het ineens weg. Probeer je niet druk te maken, het is ook nog erg vroeg. O'ja: Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik zou me niet te veel zoegen maken ( moet ik zeggen hihi ) Op 6wk + 4 dgn moest ik met spoed naar het ziekenhuis omdat ijn klachtjes opeens over waren ( ik had ik dec een levenloos kindje in mijn buik op 16 wk zwangerschap ) Dus ze wilden geen risico lopen !! Ik helemaal in tranen MAAR toen de gyn een echo maakte zagen we een stevig kloppend hartje Er werd me verteld je hoeft je pas druk te maken bij hevige krampen en/of bloedverlies Dus hou de moed erin !!! Heel veel succes
Probeer je niet te veel zorgen te maken. Ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is De kwaaltjes komen en gaan. Met 6 weken had ik ontzettend last van misselijkheid en na zo'n 5 dagen was het weer weg, met 7wkn+4dgn begon ik ineens over te geven! Wederom de dag er na was het misselijkheids gevoel weer verdwenen! Dit zelfde geldt voor mijn moeheid, gevoelige borsten enz.. Toch hebben we 22 april een onwijsmooie echo gehad, met een mooi stevig kloppend hartje!