Miskraam zwanger of wat anders?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sweetlove80, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heb ik ook gehad, ik was 7 weken zwanger en een bloedverlies krampen ed, niet normaal..
    Dus spoedeisende hulp, echo ok.

Nouja paar dagen bloed, stopt en later weer hetzelfde, weer echo en alles ok.
    Resultaat, zie banner.

Hoeft dus niet slecht te zijn.

2. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Maar ik zou niet wten dat als ik zwanger ben hoelang ik dan eigenlijk zwanger zou zijn. Ik heb namelijk in de week van 15 juni (overlijdensweek van mijn zusje) een best wel groot stuk slijmprop gehad qua afscheiding weet niet wat het inhoudt maar viel me wel op..was toen niet echt bezig met zwanger zijn zeg maar door de situatie...maar gelukkig op aandringen van mijn man (die zoiets had van je weet maar nooit haha) toch geklust die week.
    En dan natuurlijk vanaf vorige week eerst begonnen met paar dagen af en toe wat bruinverlies toen woensdag hele dag roodverlies met tampons en donderdag ook en driekwart dag toen was het weg, met wel af en toe een dag er tussen dat ik een klein beetje bloed verlies echt helemaal niet veel maar het is er wel...en dan al die kwalen die ik heb...een lichte posi tst die nu weer negatief is...ik denk dat als het een miskraam was geweest dat ik toch echt wel stolsels en meer bloed had gekregen maar dat heb ik dus ook wer niet gehad...dus snap er helemaal niets meer van

Deel Deze Pagina