Hoi hoi, Mijn ei zit eraan te komen (vandaag of morgen) en net als vorige maand ben ik er gewoon niet goed van. Heel moe, hoofdpijn, misselijk, licht in mijn hoofd. Is dit normaal? En wie heeft er nog meer last van? Liefs!
niet zo erg als jij, maar kan er flink koppijn van hebben en soms lig ik even dubbel van de pijn, maar dat is niet elke maand. niet leuk, maar je weet wel zeker dat je een ei hebt!
Haha, Gelukkig zakt het bij weer af. Ik heb vandaag mijn eisprong gehad. Gisteren een positieve test en vanochtend was ie alweer iets lichter. Heb ergens gelezen dat zodra ie lichter wordt, dat dan je eisprong is / is geweest. Liefs
Haha dat gebakken ei heb ik net op! En mijn ei is een paar dagen geleden geweest! Had idd ook hoofdpijn en zeurende pijn in mijn lies. Nu maar hopen dat ie bevrucht is
ik hoop het ook voor je! heb het vermoeden dat het bij mij weleens raak zou kunnen zijn, mijn boobies zijn vandaag enorm gegroeid en heb een donkere ring om 1 van mijn tepels, en heb al een week steekjes in mijn liezen en bm.. maar durf er niet op te hopen...
@ Bright: De hoofdpijn e.d is bij mij ook alweer weg maar de zeurende 'pijn' (tis niet echt pijn) is er nog wel. Volgens mijn tempratuur is er ook nog geen ei geweest maar ik verwacht eigenlijk wel dat ie nog moet komen als ik op mijn zeurende rechter kant moet afgaan haha. Gelukkig komt het weekend eraan dus kunnen we fijn klussen. Hoop bij jou dat het goed komt deze maand, dat je eitje vriendjes is geworden met een zwemmer @ Pioen: Toevallig ga ik me dadelijk ook een lekker eitje bakken...heb er zin in.
@Marieke1983 spannend zeg! Ik kan ook over 3 dagen testen..althans volgens mn banner..maar heb mn eisprong 4 dagen later gehad dan mn banner zei en ik weet nog niet zeker of mn cyclus 28 dgn is..Dit is pas mn eerste ronde? Hoeveelste ronde is dit voor jou? Wanneer ga je testen? Ik pas als ik echt overtijd ben 3 dgn ofzo die donkere kringen op mn tepels heb ik ook..sinds 1 dag...ben bang dat ik het me verbeeld Ook rommelig gevoel in buik..raar kriebelig gevoel..en raar gevoel in mn benen.. Vandaag ook wat steken links bij mijn navel. Ben erg benieuwd..maar voor mezelf durf ik het haast niet te hopen.
@ Olove ik weet niet wanneer ik ga testen, ik denk dinsdag of woensdag, als ik dat red waarom ga je pas testen met 3 dagen overtijd? heb het van mijn boobies niet verbeeld want mijn vriend zag het ook en hij zei ook dat mijn aders opgezet waren. ik heb ook na het douchen een heel filter van spinneweb adertjes over mijn borsten heen, maar nu zie ik helemaal niks meer. spannend in ieder geval, maar we zien het wel! dit is trouwens mijn eerste ronde, zou wel een heel groot wonder zijn als het nu raak is..