hoi allemaal ben nu 4 maanden van de pil af maar heb steeds ongeveer 2 weken voor mn menstruatie hele lage buikpijn [ net boven schaambot ] en mn buik zwelt ook op. ben bij dokter geweest en die zegt ooh gewoon je baarmoeder beetje geirriteerd gaat wel over.... t gaat ook wel over maar t duurt meestal 4 a 5 dagen ik weet dat je eisprong ongeveer n dag is ik word wel 2 weken erna ongesteld t is lastig want we kunnen rond deze dagen ook niet vrijen omdat t zo n pijn doet sorry detail..als ie maar met zn puntje in mn vagina komt zit ik tegen t plafond kunnen jullie mij vertellen wat dit is? kan mn baarmoeder geirriteerd raken van n eisprong ? ben benieuwd naar jullie antwoord mvg. cathy
hoi, je kunt wel wat pijn hebben bij een eisprong, maar 4-5 dagen vind ik wel wat veel. Als je dan ook niet kunt vrijen omdat het zo'n pijn doet, tja, dat vind ik niet normaal. Als je graag zwanger wilt worden dan moet je toch kunnen vrijen in de periode rondom de eisprong en als dat niet gaat vanwege de pijn is dat heel vervelend. Je moet het zeker niet forceren dan hoor. Ik zou nog eens naar de huisarts gaan en je verhaal opnieuw doen. Zeg erbij dat je niet kunt vrijen van de pijn en dat je graag weer zwanger wilt worden. Misschien kan hij wat extra onderzoeken doen en je eventueel verwijzen naar de gynaecoloog als hij het zelf niet wil onderzoeken. Ik maak me geen zorgen om iets ernstigs maar ik vind gewoon dat de huisarts je niet met zulke pijn kan wegsturen. Mirjam
hallo bedankt mirjam voor je reactie...ik dacht dat ook maar ik dacht ook ja de huisarts zal t wel weten blabla deze is toch al wat stugjes dus ben altijd weer blij dat ik weer buiten sta ik ga t weer overleggen volgende maand want ik weet zeker dat t wel weer terug komt of ik moet zwanger zijn natuurlijk maargoed bedankt voor je tijd voor mij gr. cathy