Lieve meiden, Na heel veel steun te hebben gehad van jullie en me een beetje door al t gebeuren heen te hebben geslagen, heb ik nu besloten even echt pas op de plaats te doen met zwangerschappen etc. Dus wil ik iedereen hier sterkte wensen met alles (de MK die nog verwerkt moet worden of de moed om weer verder te gaan en weer zwanger te raken, of...) En zal ik even niet meer hier reageren of lezen zodat mn gedachten even niet meer rondom dit onderwerp zitten maar ik weer met andere gedachten bezig ga. Ik merk gewoon dat ik anders hier in blijf hangen en gezien mijn depressie van anderhalf jaar geleden lijkt me dat helemaal geen goed idee. Ik ben heel dankbaar voor jullie lieve en steunende woordjes. Want hier kon ik tenminste echt praten over wat er gebeurt was met meiden die dat ook mee gemaakt hebben. Dus dankjewel voor de steun en de interesse in mijn situatie en hopelijk komt voor jullie n dag dat jullie steun aan anderen en volhoudendheid ondanks eigen situatie beloont word met een wolk van n babietje. Dat hebben jullie stuk voor stuk verdient! Sterkte en succes met alles en misschien tot over n aantal weken als ik weer helemaal op de rails zit en mezelf weer toelaat te denken aan n volgende zwangerschap. Wilma
Jammer, maar ik begrijp je situatie. Ook al ben je niet online, ik zal aan je denken. En hopelijk kom je over een paar weken met een hele leuke boodschap. Ik denk aan je. Janne
Hoewel ik het begrijp vind ik het jammer je voorlopig niet te zien. De steun die jij hebt ervaren kreeg ik persoonlijk ook van jouw reacties. Ik hoop dat je erin slaagt je gedachten op andere (leukere) zaken te richten en dat je, wanneer je eraan toe bent, snel zwanger zult raken. Veel sterkte en misschien tot gauw...
Lieve Wilma, Heel goed je doet wat jij denkt dat goed voor je is! Wie weet tot over een tijdje.. Doe rustig aan. Liefs Mirre
Wilma, Heel veel sterkte. Ik hoop je over een tijdje weer tegen te komen op t forum. Dan wel bij een ander onderwerp... Liefs, Lizzy
Fijn dat ik dat ook voor jou heb kunnen doen Mummy. Wie weet zien we elkaar over een tijdje weer op n ander onderdeel van dit forum. Janne ik hoop het idd...maar dan over n paar maanden. Misschien zo na n maandje of 2 dat ik weer ga klussen. Maar aan die voorspelling ga ik me niet houden als t nog niet goed voelt natuurlijk. Ik zal iig zeker terug komen op dit forum als ik weer begin. Ondertussen kom ik misschien toch na n tijdje af en toe stiekem spieken. Maar nu even niet. Dankjewel voor t begrip en de reacties meiden!
Lieverd, heel veel sterkte met het verwerken van alles. Ook ik heb steun van je gehad. Ik hoop dat jij nu de steun kan vinden bij de mensen die dichtbij je staan en van je houden. Meis, nogmaals heel veel sterkte en kracht toegewenst voor de komende tijd. En je weet...........we zijn er hier ALTIJD voor je he, niet vergeten! Een dikke knuffel en heel veel liefs, mussie
Dankjewel Mussie, fijn dat ik ook voor jou steun heb kunnen geven. Ik kom hier dan ook nog even kijken om te zien of er nog zijn die wat geschreven hebben om hen die wat aan mijn steun hebben gehad of waar ik veel steun van heb gehad (zoals jij) niet t gevoel te geven dat ik met de noorder zon ben vertrokken. Ook voor jou veel sterkte en succes meid. En n dikke knuffel terug!
Wilma, heel begrijpelijk jou keuze. Ieder moet doen wat zij goed vindt. Ik wil je dan ook veel sterkte wensen met het verdere verwerk en ik hoop dat je snel weer de moed en kracht kunt vinden om verder te gaan, met wat je keuze dan ook is. Jij ook bedankt voor de reacties, liefs Hope
Dankjewel lieverd.En nog een knuffel van mij. Ik hoop gauw weer iets van je te lezen maar neem wel de tijd!!! Liefs, mussie
Hi Wilma, tuurlijk meid, ff "weg" is soms goed, rust in hoofd en lichaam. Je bent misschien al verder op de nieuwe weg als je denkt . Ik wil je ook bedanken voor je steun en lieve reacties... tot gauw liefs