ik heb al een paar dagen bloedverlies maar het is nu wel mijn normale menstruatietijd. en vanmorgen had ik een heel apart zakje in mijn maandverband vleeskleurig en rood aan de bovenkant. wie weet wat het kan zijn?is het een leeg vruchtzakje of gewoon een stolsel liefs moedertje28
Het is mij uit berichtje onduidelijk of je wel of niet zwanger bent? Een stolsel kun je herkennen dat als je het aanraakt het makkelijk uit elkaar valt. Een vruchtzakje is echt heel stug en zag er bij mij uit als een stug doorzichtig bebloed bolletje met weefsel erop. Ongeveer zo groot als een pingpongbal. De grootte paste bij een zwangerschapstermijn van ongeveer 7 weken. Het was echt een soort troebelig vlies en had geen vleeskleur. Het kan bij jou ook nog een stuk baarmoederweefsel zijn, wat je ook tijdens een menstruatie kan verliezen.
het is ongeveer 4 cm groot maar wel wat bollig. ik heb inmiddels de huisarts gebeld en ik moet het in ieder geval even bewaren en langskomen dus hij gaat het even nakijken. dus nog even in spanning zitten. normaal ben ik deze tijd gewoon ongesteld.dus ik zou echt niet weten hoe of wat en het valt niet uit elkaar als ik het aanraak.
Hoi meiden, Ik ben hier nieuw, Ik heb in sept 'n miskraam gehad! Daarna m'n ongi afgewacht en daarna er weer voor gegaan! Nu heb ik meteen weer positief getest! Afgelopen maandag echo gehad zag er goed uit zei de vk.. Vanaf zondag heb ik bloedverlies alleen tijdens afvegen.. woensdag is dit veranderd.. en lijk ik net ongesteld.. Hoop dat deze goed blijft zitten over 1,5 mag ik weer voor controle.. Ben bang dat 't niet oke is!
@ Moedertje28, hoe is het afgelopen bij de huisarts? @ Mopie, Ik heb tijdens mijn zwangerschappen ook geen bloedverlies gehad. Hopelijk blijft alles goed gaan, en zal je op je volgende controle gerust gesteld worden.... en als je het niet vertrouwd kun je altijd eerder bellen. Liefs
hey hey ik moet door naar de gyna. waarschijnlijk zit mijn baarmoeder vol troep maar het was gelukkig een stolsel... en nu maar kijken wat de gyna zegt.. of dat ik schoongemaakt moet worden of dat het zo verder goed is en er nog meer uit komt. @ moppie ik hoop voor je dat het goed gaat. bel voor de zekerheid even .. je kan beter tien keer teveel bellen dan een keer te weinig.. liefs
Heb gisteren telefonisch contact gehad met de vk! Anders had ik aankomende dinsdag 'n intake gehad nu word dit 'n echo! Als alles goed zit dan gaan we meteen ook de intake doen! M'n gevoel is in tegenstrijd met het bloedverlies! Zie het soms niet echt positief in!
Verlies je nog steeds bloed dan? 'Gelukkig' kun je nu straks met zekerheid zeggen wat het is en hopelijk lekker genieten...
Jah verlies helaas nog steeds bloed.. misschien is er ook wel 'n adertje gesprongen.. Lijkt soms wel zo!
Hopelijk is het idd gewoon een adertje die gesprongen is idd. Hoor je wel vaker. Wel fijn dat ze een echo willen maken om te kijken of alles goed is! Ik zal voor je duimen! Sterkte! Liefs