Hallo, Ik zou graag weten of iemand toevallig weet hoelang je na een curettage weer mag sporten ( buikspieroefeningen enzo) Ik heb afgelopen vrijdag mijn 3e curettage gehad. Ik heb weinig last ( lichamelijk dan) en het vloeien is bijna niks.Ik kan me eigenlijk niet herinneren of ik de laatste keer lang heb gewacht met sporten. Dat is in juli 2007 geweest. Hopelijk weet iemand hier een antwoord liefs Grietje
Ten eerste sterkte met je verlies. Volgens mij mag je 2 weken niet heftige sporten beoefenen. Ook geen zware dingen tillen. Stond in een brief die ik mee kreeg van het ziekenhuis na mijn curettage.
Hoi dank je voor je antwoord. In mijn brief stond alleen dat ik een week lang geen seks mocht, in elk geval niet als ik nog bloed. En dat ik 3 dagen rustigaan moest doen, daarna mijn dagelijkse bezigheden weer op kon pakken. Typisch dat ze verschillende adviezen meegeven he. Ik pas nog zeker wel op met zware dingen enzo. Ik merk ook dat als ik een dag wat te veel heb gedaan, is het vloeien ook meteen weer iets meer. Maar ik heb er goede hoop op dat het snel over zal zijn. Maar dan nog het echte verwerken he... liefs Grietje
Ik heb twee weken gewacht en ben toen langzaam weer begonnen met een beetje cardio. Ik begon inderdaad ook weer meer te vloeien als ik teveel deed en dan begon mijn buik ook wat te zeuren. Toch een teken van je lichaam dat je teveel hebt gedaan denk ik. Sowieso heel veel sterkte met je verlies. Het is echt klote als je dit zo vaak moet meemaken