zou ik graag willen weten wie er hier gelijk na een miskraam (of kort erna) weer zwanger is geworden en of die zwangerschap goed is verlopen/uitgedragen. Toen ik afgelopen vrijdag bij de gyn was gaf ze aan /dacht ze een eitje te zien 'hangen' ... Zoals ik het begrepen heb is het 2 weken geleden misgegaan en is gelijk de nwe cyclus weer begonnen!? Weet iemand als ze het "ei" ziet dmv een inwendige echo hoe lang het dan nog duurt voordat je vruchtbaar bent/hoe lang deze nodig heeft om te rijpen? Ik heb een onregelmatige cyclus, maar het gemiddelde afgelopen jaar was 24/25dg ....ik ben nooit zo bezig geweest met bekijken wanneer ik evt vruchtbaar zou kunnen zijn vandaar deze vragen. Over 6 wk hebben we een afspr met de gyn om te bekijken of m'n hormoonhuishouding in orde is (dat vind ik een prettig idee) Maar nu vraag ik me af of de steken die ik gisterenochtend voelde aan de linkerkant de eisprong had kunnen zijn.... Liefs, Mirre
Ik heb in 12 januari een miskraam gehad en ben nu weer bijna 19 weken zwanger. Dus best snel. Ik hoop dat dat voor jou ook uitkomt.
Ik was na beide miskramen weer na twee maanden zwanger en gelukkig die beiden zijn goed gegaan. Zie mijn album . Hopelijk mag het voor jou ook goed gaan de volgende keer en ben je weer vlot zwanger. Kwebbel
Ik was na mijn miskraam in november ook na drie maanden weer zwanger. Je bent in principe meteen vruchtbaar. Pim
Pim, Ja, dat gaf de gynaecologe ook aan... Dat je meteen weer vruchtbaar bent. Ik ben gewoon benieuwd omdat ik elders op deze site ook las over het 'meer' vruchtbaar zijn na een MK evt en hoe anderen daar over denken. Groetjes Mirre
Mijn gynaecoloog gaf aan dat je direct weer vruchtbaar kunt zijn. 'Meer' vruchtbaar was volgens hem niet het geval. Mensen zouden weleens kunnen denken dat ze 'vielig' zijn van zwanger worden na een bevalling of miskraam en dat het misverstand daardoor ontstaat. Je bent gewoon vruchtbaar, niet meer of minder, aldus mijn gynaecoloog.
hoi , wrs ben je nu inderdaad vruchtbaar.Met je bloedverlies 2 weken geleden, en nu je eisprong, aangezien de gyn ook zij dat ze het eiblaasje zag hangen. De komende dagen heb je dan vrij veel kans dat je in de goede periode klust. groetjes
Lieve Mirre, 28 april heb ik een miskraam gehad en ben daarna niet meer ongesteld geworden.......ben nu ruim 11 weken zwanger.....
Hoi Mirre, Na een ellendige ziekte ongeveer 9 jaar geleden werd mij verteld dat ik nooit geen kinderen zou krijgen. De verassing was dan ook groot toen afgelopen feb. bleek dat ik zwanger was. Helaas eindigde deze zwangerschap in een MK. Volgens de gyno hoefde ik niet aan de anti-conceptie want dat dat nog eens zou gebeuren was uitgesloten. Haaaaaaaa!! Binnen 6 weken was ik wéér zwanger! Dus ook ik vraag me af of het idd. niet zo is dat je vruchtbaarder bent na een MK. Ik hoop dat je je MK een plekje kunt geven, en dat je snel weer fijn zwanger bent.
Na me 1e mk die spontaan op gang kwam duurde het 6 maanden voordat ik weer zwanger raakte. Helaas eindigde dit weer in een mk. Ik kreeg een curettage omdat het dit keer niet spontaan losliet. 2 1/2 maand na de curettage bleek ik weer zwanger te zijn, helaas ook dit ging weer verkeerd, zie topic: geen 3x = scheepsrecht voor ons Nu is het maar weer afwachten wat de toekomst voor ons brengt. Ik hoop dat als we weer zwanger mogen zijn, dat ons wondertje dan 9 maanden later, gezond geboren mag worden. Liefs, mussie
12 Mei is mijn MK echt op gang gekomen , dat was tevens ook 1e dag laatste ongi (bloeding) ..tot nu toe gaat het nog goed ..nog steeds angst dat wel ..maar genieten komt al iets meer op de voorgrond
@asjuh Jij bent echt weer snel zwanger na je mk, ik hoop dat dat voor ons ook zo mag zijn en dat we eindelijk een gezond kindje mogen krijgen na 9 maanden. Liefs, mussie
sept 2004 MK, dec 2004 MK, jan 2005 MK, feb 2005 zwanger en uitgedragen je ziet je bent heel vruchtbaar naar een MK dit geld natuurlijk niet voor iedereen helaas maar meestal is dit wel het geval ook zo na een bevalling bevallen van zoon april 1993 zwanger van dochter juli 1993 die is geboren maart 1994 succes iedereen
Ik heb in september een miskraam gehad. Was in februari weer zwanger. Dit werd helaas ook een miskraam. Daarna heb ik nog 1 cyclus gehad, in de 2e cyclus weer zwanger. Dit is goed blijven gaan. Ben nu 18 wkn zwanger.
Ik heb gelezen op dit forum van vrouwen die direct na de curretage weer zwanger raakten, sommigen zelfs zonder tussendoor ongesteld te worden. Eigenlijk hoop ik daar zelf ook op
Ik heb geen curretage gehad, maar vind het wel heel apart dat de gynaecologe alweer een eitje zag 'hangen'.. Misschien is dat wel m'n voordeel doordat ik niet gecurreteerd ben!? Ik neem aan tenminste dat als ze een eitje zag rijpen dat deze ..of..bevrucht wordt!!! Innesteld ...of...afvloeid> ongesteld wordt Het liefste NATUURLIJK de eerste keuze DE HOOFDPRIJS,maar als m'n ongesteldheid op gang zou komen zou ik het een schale troostprijs vinden want dan weet ik wel dat m'n lichaam weer aan het herstellen is/cyclus er is. Spannend hoor!! M'n mannetje moet voor 5 dagen naar een conferentie vim werk en dat vind ik helemaal niet leuk nu ik rondom m'n eisprong hang/of net geweest is!?? Vanavond nog maar even klussen..that's for sure