hallo Ik heb een paar vraagjes. Hoe weet je dat je een miskraam hebt? En ik ben overtijd en als ik met me ventje vrij dan is er bloed bij, daarom denken we dat ik me regels toch heb maar dan ben ik weer niet zeker want in me maandverband is er geen bloed. Weet er iemand hier meer over? Ik ga kapot als ik telkens zie dat ik niet zwanger ben. De mensen rond mij steunen mij wel maar voor mij persoonlijk is het enorm zwaar. Hopelijk kan er iemand mij daarbij helpen. Groetjes Heidi
wat ik gehoord en gelezen heb van anderen is dat je dan in eens een erge bloeding hebt, nadat je positief getest hebt. Ik denk niet dat dit is wanneer je wat bloed hebt bij het vrijen. Dit kan gewoon het begin van je ongi zijn of een adertje wat is gesprongen. Dat je kapot gaat wanneer er iemand anders om je heen zwanger wordt; ben je al zo lang bezig dan? Aangezien je nog maar 20 bent..
@ lindavnr : ik denk dat ze bedoelt dat ze gek wordt van het feit dat ze telkens negatief test maar nog niet ongi is.
heb je positief getest? zo nee dan kan het zijn dat je ongi er aan zit te komen en nog door moet breken. heel veel sterkte meid, tis vervelend als het niet ineens lukt zwanger raken, maar heb geduld meid
het is geen zware bloeding. Ik ben al een half jaar mee bezig, kweet het , het is niet lang maar toch heb ik het moeilijk dat het bij mij niet gebeurd.
Dat geloof ik hoor, dat is vanaf de 1e ronde denk ik al zo bij de meeste meiden.. Veel succes in ieder geval met zwanger worden. hoop dat het gauw raak mag zijn!
Misschien kun je hier eens lezen.. http://www.zwangerschapspagina.nl/about28662.html En anders kun je nog bij de zoekfunctie zoeken, daar staat vanalles erover...
bij een miskraam heb je vaak heel erge buikpijn en verlies je vaak veel bloed eventueel met stolsels etc..
dan heb je meer krampen en evt bloedverlies... maar elke miskraam verloopt anders een positieve test en anders evt bij de ha bloed laten prikken dan heb je zekerheid over dat je zwanger bent of niet veel succes
Een miskraam is het verlies van een zwangerschap na een positieve zwangerschapstest/ een positieve bloedtest/ of een echo waarop een zwangerschap te zien is. In de eerste dagen dat je overtijd bent, merk je nog niet zoveel van een miskraam. Je wordt wat zwaarder ongesteld en iets meer buikpijn. Hoe verder je in je zwangerschap bent hoe zwaarder een miskraam wordt, zoals wee-en, heftig bloedverlies, grote bloedstolsels en het verlies van een vruchtje.
Hoi, Ik was een jaar bezig om zwanger te worden, eindelijk zwanger geraakt helemaal blij, kom ik bij de verloskundigeprakrijk.. verteld ze me doodleuk even: Of je bent heel vroeg, of je krijgt een miskraam, nou leuk gesprekvoor de 1e keer.. zat toen helemaal in de zenuwen..week erna weer een echo.. en weer was het niet goed.. ik ben 2 dagen erna voor de zekerheid naar het ziekenhuis gegaan om voor de zekerheid een echo te maken, en daar was de baby overleden, ik kon toen meteen gecurreteerd worden.. Ik heb dus geen natuurlijke miskraam gehad.. bij mij is het weggehaald.. maar wat het raarste is.. ik voelde me heel goed en lekker.. had nergens last van.. en toch een mk... Nu 2 maanden later ben ik waarschijnlijk weer zwanger.. Dus je kan van te voren niet weten of je een miskraam krijgt... Of je hebt het zoals ik het had..door middel van een echo.. of jekrijgt een bloeding..
Ik heb een miskraam gehad, nadat ik een positieve test in handen had, maar volgens mij zat het vanaf het begin al niet goed. Voor mn NOD had ik wat bruin+rood bloedverlies wat ophield rond mn NOD. Na een paar dagen 'schoon' te zijn geweest positief getest. Had volop zwangerschapskwaaltjes. Vrij snel daarna begon ik wat druppeltjes bloed te verliezen. Veel te weinig voor ongi, maar ik vond het er niet goed uitzien. Op een gegeven moment namen de zwangerschapsverschijnselen af. Toen de mk doorzette met ca. 5,5 wk had ik duidelijke krampjes, wel anders als ongi, en kwam er een vlies uit. Heb pas ook nog de indruk gehad dat er iets heeft gezeten, maar zonder positieve test kun je nooit zeker weten dat je zwanger bent. Heel veel sterkte en succes met zwanger worden!
1 als je nog niet posi heb getest zal een mk erg klein zijn als je steeds nega testen hebt zul je waarschijnlijk een langere cyclus hebben. het pijn met vrijen kan tal dingen betekenen mischien zit je eisprongeraan te komen
nu heb ik me "regels", maar wat ik nogal raar vind is dat ik nu veel minder bloedverlies heb en dat het nogal donker is. ik ben gestopt met de pil in september nadat de gyne heeft gezegt in maart dat ik de pil moest nemen tot december, ik heb me vriend leren kennen en ben dan in september gestopt. ik heb gehoord van een dokter dat dit zeer slecht is voor mij. kan het zijn dat de pil een vrouw onvruchtbaar kan maken? Want nu opeens zeer weinig bloedverlies hebben, voel ik niet zo op me gemak. Allemaal bedankt voor jullie reactie, heeft me echt goed geholpen. en voor de steun ook.
Ik heb nog nooit gehoord dat je van pilgebruik onvruchtbaar kan worden. Ik heb zelf vroeger een paar keer maar een paar maanden de pil geslikt en omdat ik er niet tegen kon ermee gestopt. Heb daarna nog 2 gezonde kids op de wereld gezet. Lijkt mij trouwens dat het gezonder is om geen pil te gebruiken dan wel. Maar als je je echt zorgen maakt, kun je altijd je gyne/ha even bellen.