hoi dames ik wil even melden dat ik afgelopen nacht weer een miskraam heb gehad we mogen niet meer verder totdat we door de malle molen zijn gehaald meer heb ik eigenlijk op dit moment niet te vertellen
oh meid wat spijt het me voor je, geen woord helpt (naar mijn ervaring) je pijn te sussen maar ik wil je toch sterkte wensen grote knuffel nisa
Oh Ikke, wat een ellende moet je doormaken. De hoeveelste miskraam is dit dan dat je eerst door de MMM moet? Sterkte meis!
dit is mijn tweede in 3 maanden ja eerste keer wist het al wel hadden ze me al eerder verteld maar hoopte gewoon dat het goed zou gaan ben echt ff verward bedankt voor jullie berichtjes
Heel veel sterkte, hopelijk ligt er in de toekomst toch een mooie zwangerschap in het verschiet. Hopelijk kunnen ze in het ziekenhuis een oorzaak vinden voor de miskramen. Het is niet niets om mee te maken...
ik heb vorige maand een miskraam gehad... hebbe ze de weeen opgewekt.. 't hartje was gestopt en wilde nie van zelf afkomen.. ik zou toen op die echo 13 weken zijn geweest maar bleek dus dat hij net voor 12 weken gestopt was... me cyclus is gwn weer zoals die hoort te zijn dus mischien wie weet.. we blijven 't proberen..