Ik heb 2 weken geleden een miskraam gehad. Het is rond de 7 weken afgestorven Nu heb ik al die tijd toen ik zwanger was het gevoel gehad dat we nog niet te blij moesten zijn, ook toen we te horen kregen dat het niet goed was verbaaste het me niet eens, toch vind ik dat raar, zal het een voorgevoel zijn geweest? Wie herkent dit? Ik ben nu inmiddels de klap zo goed als ter boven en hoop dat het snel weer raak is, vorige keer na 4 maanden. Liefs
Das intuïtie. Ik heb dat ook gehad bij mijn 1e 2 zwangerschappen. Bij deze zwangerschap had ik niet echt een positief of negatief voorgevoel. Wel angst dat het mis zou gaan, en dat was ook zo. Sterkte, Hope
Ik heb in juni 2008 een bbz gehad , en had hier ook geen goed gevoel over , ik zei de hele tijd tegen mijn man , eerst maar eens die echo zien , eerst zien en dan pas geloven ................... En nu heb ik afgelopen dinsdag een vmk gehad , en ja hier had ik niet eens de tijd om erover na te denken , toen ik het wist was het ook alweer bijna voorbij ! Dikke knuffffff
je gevoel bedriegt je meestal niet. mijn laatste MK werd ik smorgens wakker met idee van dat het niet goed zat. Nog keer een zwangerschapstest en die was ineens stukken lichter dan 2 weken eerder. Dag erna begon ik te vloeien en 3 dagen later verloor ik het vruchtje. Nu ben ik opnieuw zwanger, maar al vanaf dag 1 voelde het beter.
ik heb bij alle 4 de zwangerschappen bij de zwangerschaptest al het gevoel gehad van laat maar eht zit neit goed 1x miskraam bij 12 weken en de 2x miskraam bij 9 weken 3x miskraam bij 7 weken en 4x miskraam bij 5 weken heb de dagen nu ff weg gelaten maar toen ik de test deed van deze zwangerschap (zwangerschap nummer 5) had ik gelijk bij de test al het gevoel van ja dit zit goed dus ja je kan echt heel goed een voor gevoel hebben
ik herken je verhaal helemaal, ook ik had een voorgevoel. Ik heb vorig jaar oktober een miskraam gehad. Ik kon me er niet aan overgeven. Ik had een vriendin het verteld en zij stuurde mij een kaartje, ik heb de kaart direct weg gelegd, wilde geen felicitaties. heel gek, je beschermt jezelf dan eigenlijk...ik vond het wel 'fijn' toen het mis bleek te zijn dat ik op mijn gevoel had vertrouwd. Ik hoop de volgende keer vol overtuiging te voelen dat het goed zit! X
Bij de zwangerschap van Ties* had ik ook het gevoel van ongeloof "ik zwanger?". Nu blijkt dat Ties* en ik gewoon gezond waren dus het is gewoon domme pech geweest. Maar het ongeloof van Ik zwanger neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh. is me de hele zwangerschap bij me geweest. Ik dacht omdat mij niets komt aanwaaien ik me aan zat te stellen. Veel vrouwen hebben een voorgevoel dat het niet goed gaat en dat het dan ook uiteindelijk niet goed gaat.
eerste keer had ik geen lekker gvoel erbij extreem bang dat t mis ging en idd bij ruim 9 weken een ma. 1e x een veel beter gevoel durfde een beetje naar de toekomst te kijken en was echt positiever, maar na 4 prima echo's nleek het bij de 5e echo met ruim 11weken toch niet goed te zijn! ik vertrouw dus niet meer op mijn gevoel!en helaas ook niet op een goeie echo!
bij mij duurde het al even voordat de test goed positief werd. terwijl bij de eerste hij eraf knalde. toen durfde we al niet echt blij te zijn.. met 5 weken bloed verlies en toen moesten we wachten tot 8 weken voor de echo en het was mis. ik ging al alleen naar de echo omdat ik wist dat het niks zou zijn... achteraf niet zo slim misschien geweest. er komt toch een klap ook al hou je er rekening mee..
yep, hier ook alle weken het gevoel gehad dat het niet zo zou mogen zijn. Na bijna 12 weken dacht ik dat ik me aanstelde en gewoon overbezorgd was. Toen kregen we alsnog te horen dat er iets niet goed zou zijn en na twee weken van onderzoeken is ons dochtertje alsnog overleden in mijn buik. Ze bleek overigens ook syndroom van down te hebben. Dus mijn gevoel was ook terecht. Mijn gyneacoloog beaamde mijn gevoel met de volgende zin: 'Moeders voelen het' Sterkte! Liefs Romy
Tijdens mijn 1ste zwangerschap had ik geen voorgevoel dat het niet goed zou gaan. En toch, in de 15de week tijdens de 4de of 5de echo (weet niet meer precies) en tot dan altijd goed gegroeid en hartje altijd gehoord/gezien te hebben was het mis. Hartje klopte "opeens" niet meer. Dus nee, geen voorgevoel, maar daarna bij 2de zwangerschap en 3de zwangerschap blijf je altijd bang, althans ik wel, altijd gestressd naar echo's etc. Dit gevoel gaat heel moeilijk voorbij. Dames, heel veel succes allemaal met het verwerken van jullie verdriet, weet hoe dat voelt.
Toen ik 17 jaar geleden zwanger was,kwam het niet eens in me op ,dat het wel eens fout zou kunnen gaan en ik kreeg ook gewoon een mooi gezond kindje en anderhalf jaar later nog 1. Maar vorige maand wist ik vanaf dag 1 dat het fout zat en met 7 weken ging het idd mis.Ik ging ook kadootjes van mensen weg leggen waar ik ze niet zag,toen ik nog zwanger was en zei overal bij....als alles goed blijft gaan....
Ik geloof absoluut niet meer in voorgevoel. Vijf miskramen, waarvan ik bij twee zwangerschappen zeker wist dat het goed zat. Niet dus De andere drie keren had ik wel een rotgevoel.