1e gesprek VK in zicht!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lise, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Nou, vandaag met de dichtstbijzijnde verloskundigenpraktijk gebeld; ik heb op 16 december mijn 1e controle. Spannend hoor! Deze praktijk en wellicht meerdere, heeft vaste periodes waarop de controles plaatsvinden. De 2 controle vindt dan in week 14 plaats. Maar ik heb toch wel eerder een 1e echo (zo rond week 12)? Dat snap ik nl. niet helemaal, wie wel?
    Verder wordt het nu allemaal wat echter met die afspraken bij de VK!
    Liefs,
    Lise
     
  2. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hai...leuk he? wordt het nu allemaal echt ECHT hihi... mijn 1e afspraak was met 8 weken...een inleidingsgesprek was dat..en dan krijg je alle gegevens op papier (zwangerschapspapieren).mijn volgende afspraak = met 13 weken..., maar kreeg tijdens de 1e afspraak te horen dat ik het ziekenhuis mocht bellen voor een echo-afspraak...nou die had ik dus afgelopen vrijdag met 10 weken en dan kijken ze of de afmeting van het kindje klopt met hoe ver je zou moeten zijn en of het hartje klopt en ze keken naar de baarmoeder en eidooier of dat aanwezig was etc... nou die info krijg je op papier en dat kun je dan meenemen naar je 2e afspraak....zo is het hier bij ons tenminste....was overigens allemaal goed gelukkig :) nou veel plezier tijdens jouw aankomende echo
     
  3. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Leuk hoor, voor het eerst naar de verloskundige! Al is de eerste afspraak niet zo spannend, het is toch een eerste mijlpaal in je zwangerschap.

    16 december, dan heb ik de nacontrole vanwege mijn curretage. En dan hoor ik of alles in orde is, en ik weer met jullie mee mag doen om te proberen zwanger te worden.
    Spannende dag dus, voor meerdere dames hier!


    Groetjes, Wendy
     
  4. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Wendy, succes en sterkte!

    Liefs,
    Lise
     
  5. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Dankjewel Lise, ik denk dat het wel in orde zal zijn want ik voel me sinds de curretage weer prima!

    Groetjes, Wendy
     

Deel Deze Pagina