Alleen thuis..verdrietig...wat nu

Discussie in 'Miskraam' gestart door goudvis1977, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goudvis1977

29 dec 2008
    75
    0
    0
    Zoals jullie aan mijn bannder kunnen zien ben ik pril zwanger! of liever gezegd -denk ik- was.
    Ik heb ongeveer 1.5 uur geleden een bloeding gekregen, deze begon met bruinverlies..later steeds roder.

Ik schrok me rot..en dacht gelijk, dat het niet goed was.
    Ik heb zojuist een test gedaan..en er is bijna geen positieve streep meer te zien...kan het hcg zo snel uit je lichaam zijn..dat het binnen 10 uur al geen postieve test meer laat zien? of kan het zijn dat omdat ik nu in de avond test, dat mn urine te ''licht'' is...

Ik ben alleen thuis, -man is op het werk...komt zsm- en ben verdrietig. Eindelijk na 13 maanden aanklooien! konden we ons geluk niet op! maar dit gaat volgens mij gevoel niet de juiste kant op

Misschien dat jullie weten wat te doen?

X Monique

2. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Oh meid, ik kan je geen goede hoop geven op basis van mijn ervaring.
    De eerste miskraam bij mij was net zoals bij jou.
    Do posi getest en dinsdag avond voelde het niet goed en nogmaals getest en toen kwam er bijna geen streep meer..

ik hoop echt het beste voor je. Ik leef echt met je mee!

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    He monique!
    wat naar om te lezen, joh! Zit je dan met je ziel onder je arm. Fijn dat je man zsm thuis komt!
    Je kunt helaas niks anders doen dan afwachten... als het een miskraam is, dan kun je het niet tegenhouden :cry: Een test doen heeft niet zoveel zin op dit moment, want waarschijnlijk met ochtend urine is die hartstikke positief. Het hormoon kan nog een tijd in je systeem zitten. Ik hoop dat het bloeden snel stopt en dat het een gesprongen adertje is o.i.d.!
    Ikzelf zit nu ook in onzekerheid, dus leef erg met je mee!

4. goudvis1977

29 dec 2008
    75
    0
    0
    Lieve meisjes..

ja, idd...daar zit je dan ''met je ziel onder je armen'' belt zojuist ook de mevrouw van 'Moeders voor moeders"

Zij was de eerste die ik sprak, kon wel janken! was wel een lief mens..vroeg gelijk of ze langs moest komen...Lief he?

Doortje, voor jou ook heel veel sterkte! Gadtverdamme..waarom moet dit toch allemaal gebeuren! sterkte meid

x monique

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    he monique!
    pff en dan belt er ook nog iemand van mvm!
    ga je morgen wel even de verloskundige bellen? Helaas kunnen ze met zo'n prille zwangerschap weinig op een echo zien, maar misschien kunnen ze wel zien waar de bloeding vandaan komt? Hou me op de hoogte he?

6. goudvis1977

29 dec 2008
    75
    0
    0
    hai doortje,

maar ik ben nog niet bij de verloskundige geweest! kan ik hier dan wel terecht?
    Misschien moet ik het maar gewoon afwachten?

Manlief is zojuist naar huistoe gesjeesd! en die is nog erg positief..maar ben zelf niet zo opbeurend..

x Monique

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Je kunt gewoon de vk bellen, waar je van plan was om naar toe te gaan. Je moet wel ergens je vragen kwijt kunnen. toch? Altijd fijn om een vk te spreken, moet ik zeggen. Sterkte en kruip maar lekker tegen je mannnetje aan!

8. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Hoi Goudvis,

Ik leef erg met je mee! Zoek idd even contact met de VK daar kun je altijd terecht!

Liefs en sterkte

9. goudvis1977

29 dec 2008
    75
    0
    0
    lieve meisjes..

mevrouw van MVM belde zojuist! heel er lief..vertelde mij dat ik idd morgenochtend de verloskundige nog even moet bellen..dus dat ga ik zeker doen.

Veder ga ik warm douchen en lekker zoals ''doortje'' al tikte...lekker tegen manlief aan liggen..we zijn allebei helemaal van slag

Manlief denkt nog steeds dat het wel goed zit! maar zelf voelt dit niet goed aan.
    Mocht ik wat meer weten, laat ik het jullie weten.
    Heel erg bedankt voor jullie warme reactie's! ik was alleen thuis, en jullie medeleven hebben we echt even door de eenzame 2 uurtjes getrokken.

doortje, meid! heel veel sterkte..en we duimen voor een gezond kindje..

x Monique

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    He monique!
    heb je al iemand gesproken?

11. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    och meis. Ik hoop zo dat het een gesprongen vaatje was. (komt wel vaker voor), maar heb je pijn in je buik?. Het kan ook zijn wat je zelf al zei: dat je hcg savonds minder is geweest. Had je veel gedronken?
    Ik hoop dat de vk goed nieuws voor jullie heeft en ik wil je wel bij de oktober mama zien hoor ;).
    Heeeeeeeeeeel veel succes jullie drieen. Ik zal voor jullie duimen

12. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    heb je vanmorgen nog opnieuw getest om te kijken of je HCG nog hoog was?

13. goudvis1977

29 dec 2008
    75
    0
    0
    Hee meiden,

Nou we zijn de nacht aardig doorgekomen! goed geslapen, want ik was helemaal kapot
    Ik heb nog steeds bloedverlies..maar niet meer zo heftig..en geen buikpijn/krampen! Ik weet het echt effe niet meer..Een test doen, dat durf ik niet meer aan..stom he! kan het even niet meer opbrengen.

Ik heb het ziekenhuis gebeld, waar ik ook onder begeleiding ben (MMM) deze vertelde dat ze niets voor me kunnen doen! het kan 2 kanten op! afwachten dus..het is nog te vroeg om te kijken met een echo

Dussss... Jaaa om gek van te worden! ik heb er zelf geen goed gevoel over! bloedverlies...het lijkt me niet goed.

Maar het is dus afwachten, -misschien toch een klein sprankje hoop-

Lieve meiden, ontzettend bedankt voor jullie reactie's en mocht ik nieuws hebben..dan horen jullie het

x Monique

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Goudvis 1977 , bloedverlies wilniet altijd zeggen dat het mis is ,maar wil je geen valse hoop geven ..
    Ik dacht drie weken terug ook dat ik een miskraam had bij een zs van 4 weken en 3 dagen , heb 1,5 dag veelbloed verloren ,met stolsels en iets wat ik niet kon thuisbrengen .......
    Ruim 1,5 week later voelde ik me nog steeds niet goed en heb weer getest en had een knal positieve test in mijn handen , heb gelijk een spoedecho gehad vanwege kans op bbz , en er bleek toch een vruchtzakje in mijn baarmoeder te ziiten ..
    Blijkbaar heb ik een hele late eisprong gehad en was mijn bloeding een innestelingsbloeding en misschien omdat de bloeding zo heftig was , was ik misschien wel zwanger van een tweeling , maar daar kom je nooit meer achter zei mijn gyneacoloog ...
    Week later heb ik weer een echo gehad en vruchtzakje was goed gegroeid en hopelijk kunnen we 25 februari een kloppend hartje zie , maar toch blijf ik wel bang , heb toch een fikse bloeding gehad ................
    Maar volgens mijn gyneacoloog wil dat niet altijd wat zeggen ..

Ik ga voor je duimen .....

15. goudvis1977

29 dec 2008
    75
    0
    0
    Hai Marjon!

jeetje..wat verschrikkelijk goed nieuws zeg! moet eerlijk zeggen dat ik daar niet op durf te hopen..

Had jij ook geen lasten van pijn/krampen?
    Over mn eisprong kan ik vrij duidelijk zeggen dat ik deze precies gehad heb op de dag dat ie gepland stond. Dit heb ik namelijk de dag ervoor gezien tijdens een inwendige echo (MMM)

Er zit jammer genoeg niets anders op dan afwachten! Moet eerlijk zeggen dat ik het somber bekijk...ik verlies niet heel veel bloed -heb bv geen maandverband of iets dergelijks nodig- maar het lijkt me toch wel veel voor iets wat niet ''erg'' is

ja, er zit niets anders op dan wachten! Ik heb voor dinsdag 3 maart wel een afspraak gepland staan in het ziekenhuis..dit om er dan pas echt gekeken kan worden..maar ik vraag me af of ik het dan al niet kwijt ben.

Ik vind dit geestelijk erg zwaar..zeker omdat je niet weet waar je aan toe bent.

Meiden, Nogmaals allemaal super bedankt voor jullie reacties

x Monique

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik wil je ook geen valse hoop geven ,maar het wil niet altijd zeggen dat het mis is ,want dat dacht ik dus ook ..Ik had ook geen krampen maar ben echt heel veel bloed verloren , moest om het uur , anderhalf uur toch echt wel verschonen..........maar ja , bij iedereen is het natuurlijk anders

Blijf voor je duimen voor een wondertje

17. goudvis1977

29 dec 2008
    75
    0
    0
    Marjon, ik ken je niet, maar ik vind je een Lieverd...

Groetjes Monique

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Th@nx , ik gun het iedereen gewoon zo graag , en als ik zulke berichtjes lees ,kan ik zo verdrietig van worden , ook omdat er dan vanalles naarboven komt , maar ook omdat ik weet hoe de ander zich moet voelen ....

dikke knuffel

19. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ik wil je ook geen valse hoop geven maar ik ben ondertussen 3x naar het ziekenhuis gevlogen omdat ik ook veel bloedverlies had en helemaal niks aan de hand :):)
    dus het hoeft niks te betekenen het kan allemaal gewoon goed zitten

20. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hallo,

ik struinde de hele site of om te lezen dat het ook goed kan gaan maar helaas ging het bij mij echt mis. maar bij mij druppelde echt bloed bij het plassen na. het was geen oud bruin bloed maar helderrood.. waarschijnlijk zit daar ook het verschil in.
    helaas moest ik ook wachten tot ik 8 weken was (was toen 5 weken). al die tijd ben je zwanger en dan blijkt het toch niet zo te zijn. dat was even een klap in het gezicht ook al wist ik dat het ook fout kan gaan.

Deel Deze Pagina