Hallo, Ik wordt binnenkort gecurreteert dit voor de 2e x (beide keren kwam het niet vanzelf). 5 maand geleden ook curretage gehad die mij heel erg meeviel. alleen heb ik heel lang nagebloed niet veel maar telkens weer paar dagen en dan weer niets en dat ging door tot 3 maand. Daarna was mijn cyclus weer normaal en direct weer zwanger. Nu helaas weer mis en ontzettend verdrietig. Ik hoop dat mijn cyclus nu wat sneller op gang komt . ik zou graag willen weten voor degene die hetzelfde heeft meegemaakt (2x) hoe jullie cyclussen waren na de curretage waren die gelijk of heel anders?
Ik ben ook twee keer gecurreteerd. Bij mij zat er ongeveer een jaar tussen, maar tussen de curretages door nog wel drie miskramen die vanzelf loslieten. Ondanks alles is mijn cyclus altijd weer heel snel hersteld. Na een curretage duurt het bij mij ongeveer 6 a 7 weken voordat ik een eerste menstruatie krijg en daarna is mijn cyclus altijd meteen weer 28/29 dagen. Alle keren raakte ik ook direct weer zwanger als we het weer probeerden. Ondanks de curretages heeft het in ons geval geen negatieve invloed op mijn cyclus of het zwanger worden gehad. Heel veel sterkte met je verlies en waarschijnlijk krijg je onzettende veel verschillende antwoorden hier, maar het is goed mogelijk dat je cyclus deze keer weer snel zal herstellen.