heey heeey ik heb vorige week zaterdag getest met clear blue digital die gaf 'zwanger' aan dus ben ik maandag naar de huisarts geweest voor testje voor de ckerheid,toen gaf die negatief aan huisarts zei wsschijnlijk vroege miskraam, maar ik verllies helemaal geen bloed maandag terug met ochtend urine en anders naar het ziekenhuis maar zou het toch kunnen dat ik nog gewoon zwanger ben?? ik hoop het zo!
Hoi Perfection, allereerst, wat naar voor je, sterkte, dit is niet leuk. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken over de chromosomen (bloedonderzoek zegmaar). Ik heb in 4 maanden 2 mk gehad en ben nu weer zwanger. Alles bij elkaar 6 maanden. Ik ben beide keren een flinke prop verloren, het vruchtzakje. Dit was allemaal heel vroeg in de zwangerschap. 20 % van de bevruchtingen zet door de rest redt het niet/nesteld niet. Bij mij was het gewoon 2 keer pech, geen innestelling, helaas pindakaas. Nu heeft het vruchtje zich genesteld. Overigens is mij in het zkh een chromosomenonderzoek aangeraden na 2x en dat aanbod had ik aanvankelijk geaccepteerd maar heb me bedacht. Ik zie het wel, ik wil geloof blijven hebben want zelfs ondanks slechte chr. kun je uiteindelijk toch zwanger raken van een 100% gezonde beeb. En ik dit keer heb ik geluk tot nu toe en hopelijk blijft dat. Ik hoop dat je gauw weer zwanger mag zijn! Dikke kus Sue