Vruchtzakje gestopt met groeien op 4 weken

Discussion in 'Miskraam' started by 1979kik, Oct 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1979kik

1979kik Bekend lid

Aug 2, 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hallo

Vandaag is mijn gyne erachter gekomen dat mijn vruchtzakje gestopt is met groeien op 4 weken. Ik zou nu 6.5 weken zijn.
    Het verklaart mijn gebrek aan symptomen, het bruin/bloedverlies en het verdwijnen van de gespannen borsten.
    Toch is het even slikken. Na 9 maanden was ik zo blij dat ik zwanger was.
    Kunnen jullie me een paar bemoedigende woordjes toespreken? Vooral meiden die ongeveer hetzelfde type miskraam hebben meegemaakt ronde dezelfde periode.
    Ik heb nu bloedingen, het is er dus al af aan het komen, waar ik dan toch blij mee ben.
    dikke kus

2. Loe

Loe Niet meer actief

Hoi meid, allereerst heeel veel sterkte. Ik heb geen miskraam gehad met vier weken, maar bij 6 weken bleek er een traag hartje en iets te klein. Pas bij 9 weken (terug van vakantie) hoorde ik dat het waarschijnlijk de dag na de echo is gestopt. Vreselijk he, om het mee te maken. Je bent zo gelukkig, zo blij als je eindelijk weet dat je zwanger bent. Het leek wel alsof het nooit zou gebeuren! Wij waren zwanger nog net binnen het jaar. En ik heb het er ook erg moeilijk mee. Nog steeds, omdat ik verkleving bleek te hebben en restweefsel, acht weken na de curettage. Dus het is nog een heel traject voor ons. In die zin hoop ik voor je dat je het zelf kan doen, met bloedingen. Het zal zwaar zijn meis, maar ooit komt voor ons ook weer de dag!

Veel sterkte en een dikke knuffel.

3. bereke

bereke Niet meer actief

Kik, ik heb geen ervaring en kan je dus geen bemoedigende woordjes toespreken. Maar ik wil je gewoon zeggen dat ik het ontzettend erg vind voor je! Dikke knuffel!

4. 1979kik

1979kik Bekend lid

Aug 2, 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    BEdankt bereke, ongelooflijk pokke he maar ik moet door he, al zal het wat tijd kosten heb even het gevoel van een droom in een nachtmerrie te vallen..
    Tot in ons topic?
    XXX

Share This Page