Help, wat is dit?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Roze78, Sep 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roze78

Roze78 Actief lid

Jul 5, 2006
    352
    0
    0
    Ik ben nu 8 weken en 2 dagen zwanger. Slechts 2 keer oud bloedverlies gehad, na de sex. Verder niks vreemds. Nu ging ik vannacht plassen en had ik zoiets als op de foto op mijn papiertje. (zie fotoalbum) Ik heb het toen weggespoeld. Piepklein beetje leverkleurig bloed zat er bij. Verder de hele dag niks. Net bij het douchen waste ik me van binnen schoon, toen kwam dit eruit spoelen! Ik heb het gepakt en bekeken, maar ik kan er niks van maken. Het is een beetje vlezig, het rekt ook mee. Er lijkt ook wel iets doorheen te lopen (draadje of adertje?). Moet ik me zorgen maken?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Roze,

nee, je hoeft je geen zorgen te maken. Bij een miskraam heb je heftige buikkramp, veel helderrood bloedverlies en ook grote stukken weefsel. Bloedverlies bij vrijen is normaal en kan geen kwaad. Ook een sliertje bloed, het kan een stukje baarmoederslijm met bloed zijn, kan geen kwaad. Geen zorgen dus.

Mirjam

3. Roze78

Roze78 Actief lid

Jul 5, 2006
    352
    0
    0
    Okee, hartstikke bedankt! Ik ga weer met een gerust hart slapen. Denk ik. :)

Share This Page