Help, dringende vraag!

Discussion in 'Miskraam' started by SelenaM, Dec 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SelenaM

SelenaM Lid

Nov 26, 2009
    5
    0
    0
    Sorry dat ik zo binnen kom vallen, zal me later fatsoenlijk voorstellen maar m'n hoofd staat er nu ff niet naar.

Ik weet sinds een paar weken dat ik zwanger ben, zit in m'n negende week nu. En het lijkt er heel erg op dat ook dit kindje niet zal blijven, of eigenlijk denk ik dat het al weg is :(:(:(

Heb 2x eerder miskraam gehad, eentje met 6 weken die gelukkig spontaan los kwam en een andere zwangerschap bleek het kindje niet meer te leven en ben ik gecurretteerd.

Ik weet eigenlijk wel heel zeker dat het nu ook weer zover is, das ook niet mn vraag.
    Een rotvraag: is een vruchtje dat je met 8 a 9 weken verliest al herkenbaar als vruchtje? Of is het mijn fantasie die op hol gaat?
    Ik dacht altijd dat een spontane miskraam niet als 1 geheel eruit zou komen, maar wat ik hier heb, daar herken ik echt een hoofdje en lijfje in. zit er compleet door heen, zit enorm te janken en weet gewoon ff niet meer wat ik moet doen. ja, morgen naar de dokter natuurlijk.

Bij mn eerste mk heb ik gelukkig niets herkenbaars gezien en bij de 2e had ik een roesje.
    De krampen van de laatste week, het bruinverlies daarna en het heldere bloed nu komen me veel te bekend voor :x:(...

Is er misschien iemand online die ier ervaring meeheeft?
    Shit...

2. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Goedemorgen meid,

Ik heb hier geen ervaring mee, heb zelf wel vmk gehad vorige ronde, maar daar herken je idd nog niks in hoor. Dikke knuffel

3. deda

deda Lid

Oct 12, 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb een ma gehad met 12 weken, het hartje was gestopt met 8,5 wkn. Ik heb het vruchtje gezien maar kon er niet veel van maken. Het leek meer op een wormpje dan een mensje.

Sterkte!

4. ano

ano Fanatiek lid

Jul 12, 2009
    2,296
    351
    83
    bij mij leek het ook meer op een wormpje.
    Kon er ook niet veel van maken.
    Maar het was mijn eerste zwangerschap en miskraam maar herkende het wel gelijk.

Heel veel sterkte!!!!

5. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    heej, jeetje wat erg voor je! ik heb een mk gehad in juni bij 9+3, maar het vruchtje was niet verder dan 7 weken gegroeid...
    ik heb een fotootje in mn album bij zwangerschap 2... mssn heb je er iets aan...
    sterkte!

6. SelenaM

SelenaM Lid

Nov 26, 2009
    5
    0
    0
    Hoi lieve meiden,
    Bedankt voor jullie lieve antwoorden, heeft me goed gedaan, vooral die 1e nacht. En surf, onwijs bedankt voor het delen van die foto. Confronterend maar wat was ik blij dat ik mijn ukkie ergens mee kon vergelijken...

Ben natuurlijk naar de HA geweest, vruchtje mee. 8,5 of 9 weken schatte de HA, dus nog niet lang gestopt met groeien.

Een derde vlindertje dus...
    Voorlopig stoppen we even met proberen, zitten er allebei helemaal doorheen en ik merk dat ik heel veel weerstand voel om de mmm in te gaan. Eerst maar eens dit rotjaar achter ons laten.

Knuffel voor iedereen die het nodig heeft en wie weet tot ziens in 2010...

Share This Page