beste meiden misschien hebben aantal van jullie al gelezen onder het topic miskraam maar oude jaars dag heb ik een miskraam gehad. ik was 5 1/2 week zwanger dus nog niet zo ver.maar toch een hoop verdriet gehad echter borrrelen nu wel een hoop vragen ik zou eigenlijk op nieuw willen proberen zwanger te worden, ook al is mijn lichaam nog aan het herstellen en is dit natuurlijk nog vers. maar wanneer kan je het beste proberen op nieuw zwanger te worden? en is dit wel zon goed idee?? moet ik nu ik eerder zwanger ben geweest met andere dingen rekening houden? zouden jullie het weer zo snel proberen naar een miskraam?? gr cybersyby
HI, Ik heb voor dochter een vmk gehad.... en na de bloeding, nogmaals getest of het hcg uit mn urine was.... Wij hadden ervoor gekozen, om gewoon door te vrijen... mn cyclus was wel van slag door de vmk, MAAR daardoor juist korter.... en had ik een hele vroege eisprong... Het was dus even raar toen ik positief testten... vroeg me eerst af of het door de mk nog kwam, maar was echt weer zwanger. Zoals je weet heb ik afgelopen oktober ook een vmk gehad.... en ook gewoon doorgevreeen..... Sommigen zeggen om een cyclus af te wachten... enige nadeel wat je hebt is, als je gelijk weer zwanger bent, je wellicht niet weet hoelang precies... maar ach daar heb je tegenwoordig echo voor... (was mijn gedachte) knuffel....
hey seth je hebt een zeer goed punt over je verhaal . en bij jouw is het inderdaad ook gelukt na je miskraam van oktober voor het precies uit reken datum zou ik het inderdaad niet hoeven te laten want ze hebben inderdaad tegenwoordig toch ego's maar jah doe je er goed aan he. om al zo snel er weer voor te gaan. ik ben best geschrokken van de reactie van mijn man toen het mis ging. maar ik denk dat hij wel weer heel gelukkig zou zijn als we wel weer zwanger zijn haha wisspelturig he
Cybersyby... Ik ben van mening dat als het lichaam "er nog niet klaar voor is"... je ook niet weer gelijk aanteld.... maarja de grote vraag is idd, hoe het "in het bolletje zit".... Heb je het er met je man over gehad? Zijn jullie er samen weer klaar voor...??!! dan zou ik zeggen... GA ERVOOR!
nee inderdaad als het lichaam er nog niet klaar voor is, verwacht ik zelf ook niet binnen 2 maanden zwanger te zijn eerlijk gezegd. ik heb het er met man lief over gehad en hij wil er graag weer voor gaan. maar wil mij niet onder druk zetten en mij wel de ruimte te geven. dus dat is wel heel lief. je hoort nog wat we beslissen geef hem even de tijd
@ Seth, zo denk ik er ook over. ik heb in maart een miskraam gehad na 6 weken zwangerschap. Ik was er gelijk al heel nuchter onder en ik had zoiets van we gaan gewoon gelijk vrolijk weer verder met proberen. een paar maanden erna, toen ik hoorde dat er meer meiden uit mijn vriendengroep zwanger waren kreeg ik een enorme klap in mijn gezicht. ik was er dus duidelijk nog niet overheen. En nu nog heb ik het er af en toe moeilijk mee. dus alsjeblieft cybersyby, onderschat niet wat een miskraam emotioneel met je kan doen, ook al heb je nu nog emotioneel nergens last van. Ga er weer voor als je er echt klaar voor bent.
jeetje jij hebt ook een best pittig verhaal. kan me voorstellen dat het een enorme klap is geweest toen meer meiden uit je vrienden groep zwanger waren. dat is iets waar ik wel tegen op zie om er over te praten soms. aan de ene kant staat iedereen voor je klaar maar de confrontatie dat andere wel zwanger zijn en jij niet is pijnlijk ik probeer zeker de inpact van een miskraam niet te onderschatten. en denk zeker na over onze beslissing.