Hoihoi, Ik heb weer de witte afscheiding.. Ik weet zelf dat dit een zwangerschapsteken kan zijn, maar ook dat het gewoon normaal kan zijn. Ik weet niet of ik mijn ei vorige week heb gehad.. Volgens mij wel.. Ik slik vanaf deze cyclus etos zwanger worden.. Dus hopelijk ik mijn cyclus wat regelmatiger geworden... Tijden mijn vorige zwangerschap ( die helaas in een mk is afgelopen na 5,5 week ) had ik ook erg veel witte afscheiding.. Hoop het zo!!!
Inderdaad wat je zelf al zegt, het kan een zwangerschapsteken zijn maar het kan ook net zo goed niks zijn. Ik hoop in ieder geval voor je dat het een goed teken is, en ik duim voor je dat je zwanger bent!
Spannend babylaney, ik zal voor je duimen. Zou wel een geweldige afsluiting van 2009 zijn! Laat je het weten?
zeker zoals je zegt,, ik had het vorige keer ook en deze maand heb ik het ook weer dus op hoop van zege
Wit slijm? Ik heb altijd wel wit slijm. Maar nog steeds geen zwangerschap hier. Over een week is mij nod maar heb nog geen enkel wit slijm gezien. We heeeeel waterig.!!!! Vrijdag positief ovuluatie test Maandag pas steken gekregen(geen enkel streepje meer te bekennen) En heb de steekjes nog steeds. Hopen dat het nu wel mag zijn. Elke maand heb ik wel van hmm volgens mij is het raak,maar je lichaam kan je zo voor de gek houden!
Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook heel veel witte afscheiding! Ik hoop dat je zwanger bent!! @ Dara gefeliciteerd Liefs J.
Dan miss toch kleine kans voor mij.! Weet ook iemand waarom je witte afscheiding krijgt bij een eventuele zwangerschap?
ik heb ook witte afscheiding, en beetje draderig, maar ben net ongi geweest, dus van mijn afscheiding kan ik toch niets op aan. Let er al helemaal niet meer op, houd me altijd voor de gek. groetjess
Ik heb meestal tijdens mn eisprong en net voor mn menstruatie ook afscheiding, maar wel heel dun. Maar nu ging ik vanacht naar de wc en toen zag ik ineens wat dikke witte afscheiding in mn ondergoed. Wat ik dus nog nooit gehad heb. Heb ookal een paar dagen diaree gehad t lijkt alsof ik soms wat voel onderaan mn buik/schaamstreek. Niet echt steekjes of wel, kan het niet echt omschrijven. Volgens berekeningen had ik afgelopen dagen/1 van deze dagen mn innsteling moeten hebben. Mn cyclus schommelt van 27 tot 34 dagen, dus kan pas op zn minst volgende week zaterdag mn ongi verwachten. Dus nu toch wel extra spannend..
Jah wanneer mijn nod precies is weet ik niet.. Omdat ik erg onregelmatig ongesteld ben.. De witte afscheiding is al beetje weg.. Alleen af en toe heb ik het nog.. Dit is dan beetje creme achtige afscheiding..srry voor de uitleg.. Ik heb ook gele afscheiding nu.. volgens mij betekent dit dat je ei is geweest. Ook heb ik af en toe steken.. lijkt wel alsof het in mijn eileiders is ofzo.. Dit heb ik eigenlijk al een week ofzo.. elke dag maar heel ff.. meestal als ik wakker wordt.. of rustig zit of lig. Volgens het schema van 28dagen.. ( volgens etos zwanger worden ) moet ik op 8 januari ongesteld worden.. Mijn etos pillen lopen door tot 11 januari.. Dus ga dan weer nieuwe halen en hopelijk een testje.. Ben benieuwd.. Heb nog geen klachten ofzo.. wel af en toe steekjes in mijn borsten.. Maar niet dat ze pijn doen ofzo
@madelieve, misschien wel hormoon verandering...! Denk ik hoor maar dat weet ik niet zeker. Ik denk ook zwanger te zijn.... in de ochtend word ik misselijk als ik mijn dochter haar poep luier moet verschonen, heb nega test gehad, maar ik blijf geloven dat hij vandaag of mogen positief wordt heel stom gevoel maar dat had ik mij mijn eerste ook hihi. Nou maar hopen dat mijn gevoel weer gelijk heeft! Ik heb nu ook al weer z'n drang om te testen, heb alleen geen test in huis hihi Succes!!! Liefs J.
Is dat dan echt witte slijmerig afscheiding of wit en klonterig? Klonterig betekend toch dat je ei voorbij is? Heb nu wel geel achtig slijm en af en toe best veel,is dit het zelfde? Of teken van en eventuele zwangerschap? Stomme vraag miss maar dat weet ik wel ffies iets meer thnx
Ik ben het helemaal met je eens!!! Vorige ronde was ik er heilig van overtuigd dat ik zwanger was. Ik was misselijk, had pijnlijke borsten, lichte bloedverlies (een week voordat ik ongi moest worden) en ik had een hele rare donkere kleur urine... Week later... ONGESTELD!!!
Nee ik ken het dus inderdaad... vervelend he?! Iedere keer weer in spanning zitten! Word er niet goed van!
haha ja vooral deze laatste dagen..verschrikkelijk...ik voel alles!! ik heb 2 pendels staan dus maakt het extra spannend...volgens mij zijn we de enige overgebleven kletsers hier ..haha
Nou inderdaad ja... Het is ook al erg laat natuurlijk! Kan jij ook zo slecht slapen??? Ik ga altijd liggen malen in bed... en dan hoop in wat te voelen... een innestelingkrampje ofzo... stom he?