Hoi hoi, Ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben, heb gisteren voor de zekerheid nog een testje gedaan en weer zwanger. Ik heb de urine opgevangen in een bakje en er zat iets heel raars bij. Een lichtkleurig draderig weefselachtig iets? Wat zou dat kunnen zijn? Kan het een miskraam zijn geweest? Ik had sinds 1,5 week wel last van zeurende buikpijn maar geen bloedverlies gehad en nu sinds vanochtend is de buikpijn ook weg? Ik maak me best wel zorgen nu. Wat moet ik hier nu van denken? Groetjes, Fleur
Ja, volgens mij kan dat echt geen kwaad. Toen ik zwanger was had ik ook vaak afscheiding in mn urine, draadjes slijm enz... Niet druk om maken ! Liefs Nies
Wil je niet ongerust maken....maar dat had ik ook....met 6/7 weken dan. En inmiddels weten we dat er een leeg vruchtzakje is overgebleven. Bel voor de zekerheid de gyn of verloskundige... Kan net zo goed niks zijn, maar ik had ook geen bloedverlies of wat! Succes verder en ik duim voor je!
Hoi mamavanamiek, Heb je dat een paar keer gehad in je urine of maar een keer? Had je wel last van buikpijn of ook niet? Groetjes, Fleur
als er dingen zijn waar je je best wel ongerust over maakt moet je niet uitgaan van ervaringen van andere hier (mij wie dan ook) maar een afspraak maken met je ha en er naar laten kijken want elk lichaam is anders en reageert weer anders, wat bij de ander niets voorsteld kan voor en bij jou weer anders zijn en vice versa... succes
hallo, Vorige week moest ik bij de ha zijn omdat ik dacht een blaasontsteking te hebben, en toen ik in het potje plaste, zag ik ook zo'n witachtige draadjes zitten, precies een stukje spinneweb. Ik heb het potje afgegeven en de ha zei er toch niets over, dus volgens mij is dit volkomen normaal. En die zeurende buikpijn had ik in het begin van de zwangerschap ook. Precies dat ik elk moment mijn regels moest krijgen. Ik weet hoe onzeker je kan zijn als je zwanger bent (het grote voorbeeld ben ik zelf ), dus ik hoop dat je wat gerust gesteld bent. Ik duim voor je dat alles goed gaat. Saartje
He Saartje, Dank je voor je reactie, dat stelt me wel een klein beetje gerust. Het was inderdaad een soort spinneweb achtig iets van ong 1 cm en ik zag nog wat hele hele kleine dingetjes weefseltjes in mijn urine zeg maar... Maar wat wel het gekke is, nu is die buikpijn veel minder aanwezig dan voordat dit eruit is gekomen. Misschien hou ik mezelf nu wel helemaal voor de gek, maar dat vind ik zo vreemd dat dat nu een stuk minder is... Ja sorry voor mijn gezeur, ik zit me nu echt rot te piekeren, voel me zo onzeker... Groetjes, Fleur
Fleur, je zeurt helemaal niet. Ik voelde me net hetzelfde toen ik zo ver was als jij. Ik had soms ook meer buikpijn dan anders. Ik heb net nog eens nagelezen in het begin van het topic 'decembermama's' en daar heb ik toen geschreven dat ik menstruatieachtige buikpijn had en dat die soms weg ging en dan weer terug kwam. Ik weet ook nog heel goed dat als ik nog maar dacht aan buikpijn en krampen ik ze spontaan al kreeg. Dus de aanwezigheid van die buikpijn zat ook een beetje tussen mijn oren. Dus misschien bij jou ook? Komt door de onzekerheid. Ik heb een miskraam gehad voor deze zwangerschap van een vruchtje van ongveer 4 weken (was langer blijven zitten) en dat was echt een hoop bloed en slijm en brokken. (sorry voor de uitleg) Dus het was echt wel meer dan zo'n stukje spinneweb. Ook had ik toen erge krampen en pijn en echt veel bloedverlies. Ik hoop echt dat je snel deze onzekere periode voorbij bent en dat alles goed blijft gaan. Wanneer mag je naar de vk? Saartje
Precies! Ik twijfelde al of ik het hier neer moest zetten. Ik ging er ook vanuit dat rood/bruin bloed niet erg was...maar dat was bij MIJ het begin van de miskraam. Terwijl er bij een ander dan niks aan de hand zou zijn. Ik bedoelde maar dat je altijd even contact op moet nemen ment je HA of Vk of wat dan ook! Succes verder meid. Ik had trouwens een klein beetje menstruatie-achtige kramp...wie niet? En dus de afscheiding.
Hallo, Bedankt voor jullie reacties! Het is inderdaad zo dat het bij iedereen verschillend is, daar hebben jullie volkomen gelijk in. Ik heb vanmiddag dan ook gebeld en mijn verhaal gedaan bij de assistente van de gyn. Ze zei dat dat niets met de zwangerschap te maken zou hebben. Ze zei misschien een blaasontsteking, moet je anders maar urine inleveren bij de ha, maar ik heb geen pijn bij het plassen zei ik tegen haar dus waarschijnlijk is er niets aan de hand... daar moet ik dan ook maar vanuit gaan ook al vind ik het moeilijk. Ik zal blij zijn als het de 25e is, 1e echo. Groetjes, Fleur
fleur ik zou wel even je urine inlveren hoor. blaasontsteking hoeft niet altijd zeer te doen. je kunt er beter op tijd bij zijn als het wel zo is.
He Angela, Ja mijn moeder zei ook al dat ik dat maar beter kan doen. Ik ben donderdag vrij dus ga ik dan 's ochtends wel even langs de ha. Met jou alles goed? Wanneer heb jij eigenlijk de 1e echo? Wel leuk he dat we net zolang zwanger zijn? Groetjes, Fleur
Hoi fleur zit ongeveer met het zelfde (zie miskraam, of toch niet) vooeral die onzekerheid is zo erg! Moet vrijdag een derde x terug naar het ziekenhuis voor een echo. De gk zei of ik heb een miskraam of ik ben te vroeg zwanger (5 weken en 4 dagen) Heb steeds als ik naar de wc ben geweest een beetje bloed. maar verder geen buikpijn, maar voel me ook niet meer misselijk of pijnlijke borsten? Dus ik begrijp heel goed hoe je je voeld Jij ook veel sterkte meid jessica