Ik denk dat ik een miskraam ga krijgen.... Ik had net een beetje bloed bij mijn afscheiding. Shit!! Ik wacht nog even af. Gina
hoi gina Bloed bij het afvegen hoefd niet altijd gelijk een miskraam te zijn , er kan ook een adertje zijn gesprongen . Heb je ook kramp . in ieder geval sterkte yvonne
Nee ik heb niet echt kramp maar mijn buik is wel "aanwezig". Ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen.
Het is normaal om wat last van je buik te hebben hoor. Ik heb al vanaf 4 weken een soort zeurend menstruatiegevoel. Geen krampen, maar echt een gevoel alsof alles aan het uitrekken is. En dat doet het ook. Je buik moet toch plaats gaan maken voor je baarmoeder en je baarmoeder gaat natuurlijk ook groter worden. Dat hoort er dus allemaal gewoon bij. En bloedverlies komt heel veel voor, daar zou ik me in eerste instantie maar niet al te druk over maken. Pas als het meer wordt en je echt hevige krampen krijgt. Sterkte!
Ik denk inderdaad dat ik nu maar even van me afzet en lekker ga slapen, morgen zien we wel verder. Ik hou jullie op de hoogte.
Ik denk toch echt dat het mis is. Ik heb er geen goed gevoel over. Vanochtend toch weer wat meer bloedverlies en erg last van buikpijn. Ik heb al drie keer eerder een miskraam gehad en ik herken het wel een beetje. Stiekem hou ik toch nog een beetje hoop ..... nog maar even afwachten. Liefs, Gina
Hoi Gina, heb je een mobiel nummer van de verloskundige? Of ga even langs het ziekenhuis als het je niet lekker zit. Anders zit je de hele feestdagen in onzekerheid. Ik duim ook voor je dat er niets aan de hand is. Ondanks dit toch fijne feestdagen, meis. Groetjes, Wendy
Heb nog steeds een beetje bloedverlies, buikpijn is wel over. Heb de verloskundige nog niet gebeld. Weet ook niet of er al wat te zien is met 5 weken. Ik denk dat als het zo blijft dinsdag toch maar even ga bellen. Nog steeds afwachten dus.... Liefs, Gina
He bah wat naar! Mij is verteld dat ze bij de VK pas met 6-7 weken wat kunnen zien, maar volgens mij hebben ze in het ziekenhuis betere echoapparatuur (mijn buurvrouw is met 5 weken al op controle bij een gyno geweest ivm een eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschap). Sterkte ermee! Pim
Vanochtend miskraam gehad. Heb geen vertrouwen meer in mijn lichaam! Dit was mijn zesde zwangerschap en 4 zijn er fout gegaan. Fijn dat ik hier wat steun kan krijgen! Gina
Ach meid toch! Wat ontzettend rot voor je! En zeker dat het je al zo vaak is overkomen. Echt heel akelig. Alle sterkte toegewenst, meid. Liefs, Anouk.
meid wat vreselijk zeg, al 4 keer een miskraam is niet niks nee. Heb je hier al over gesproken met aan gyn?
Als je drie miskramen achter elkaar hebt, gaan ze het onderzoeken. Maar dat wil nog niet zeggen dat er een oorzaak gevonden wordt. Ik heb twee miskramen gehad, toen twee voldragen zwangerschappen en nou weer twee miskramen. Ik ga het toch weer een keer proberen over een tijdje.