Meiden, ik heb even jullie advies nodig! Ik ben nu 6+4 dgn zwanger (denk ik ongeveer) en krijg as donderdag mijn eerste echo..bij 7 wkn. Alleen nu heb ik 15-2 een kleine lichte bloeding gehad. Dat was echt alleen met het afvegen na het plassen. Dus enkel 4 wc papiertjes. Omdat ik toen zo erg schrok heb ik de gyn gebeld. Zij maakte zich geen zorgen op dat moment. Alleen nu is het zo dat ik sinds toen bruine/zwarte afscheiding heb. Dit is zo'n 2 inlegkruisjes per dag. Ik heb hier geen krampen bij... Wat zou dit kunnen zijn? Moet ik de gyn bellen?? Heb ik een miskraam? Ben zooo bang
ik zou gewoon de gynn weer bellen. Jij maakt je ongerust en dat moet toch een reden zijn om even langs te komen. Kan niet zeggen of het goed of fout zit. Heb bij de zwangerschap van Nathan tot een week of 9 bloedverlies gehad en de vorige zwangerschap dus ook maar die ging helaas niet goed. De kans is ook 50/50 vertelde de vk mij. Sterkte en ik hooop van harte dat alles goed is!!
ik heb bij mijn zwangerschap rond de 5,5-6e week ookl bloedverlies gehad. mocht meteen voor een echo en alles was goed.(zie banner). bij mij was het dus innestelingsbloed. beetje donkerbruine afscheiding, niet helder rood. hoop dat het bij jouw ook zo is. succes en bij onrust gewoon bellen hoor!!!