Miskraam??

Discussie in 'Miskraam' gestart door Vlinder1982, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder1982

Vlinder1982 Actief lid

25 dec 2009
    135
    0
    0
    Ik verlies sinds een weekje bloed maar sinds gisteren ook wat stolsels. Is dit het begin van een miskraam? Ik heb ook buikpijn. Herkend iemand dit? Ik heb al een echo gehad en ik ben nu waarschijnlijk 5-6 weken zwanger.

2. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Ik hoop het niet voor je wijfie!! het zegt nog niks he? Ga je je VK bellen vandaag? Laat ff weten! Kan me voorstellen dat je erg onzeker bent nu..gvd! zou ik ook zijn hoor! Heel veel succes iig..en ik hoop dat je gewoon nog zwanger bent!!! liefs..

3. elie5209

elie5209 Actief lid

16 feb 2009
    256
    0
    0
    Het hoeft inderdaad niet....Ik had vorige week ook dat ik bloed verloor maar volgens de huisarts hoeft dat niets te betekenen...Ik hoop voor je dat alles goed gaat!!!

4. C78

C78 Niet meer actief

Meestal zijn stolsels en buikpijn geen goed teken...

5. muisje1

muisje1 Lid

9 mrt 2007
    96
    0
    0
    inderdaad, helderrood bloed en stolsels zijn vaak geen goed teken. In elk geval bij mij niet en ik heb drie miskramen gehad. Bij bloedverlies niet te lang wachten met bellen van de vk of gyneacoloog. Laat gewoon even een echo maken dan weet je het zeker.

6. lentekriebeltje

lentekriebeltje Actief lid

4 mrt 2010
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vlindertje, hoe is het nu? Ik zit in hetzelfde schuitje, ook rood bloedverlies gehad en 2 kleine stolseltjes, maar krijg nog geen echo. Kan beide kanten op, vertelde de vk. Moet eerlijk zeggen dat ik er weinig vertrouwen in heb...

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hoe gaat het nu met je? Bij mij begon het ook zo en is het helaas niet goed gegaan.

Ik wens je heel veel succes

Deel Deze Pagina