Pff, mijn buik sta nu al op ontploffen, is dat normaal

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nikki5, 26 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki5

    Nikki5 Lid

    19 dec 2005
    57
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Effe een vraagje, ik ben nu ruim 11 weken zwanger en voel me al een opgeblazen ton! :confused: Ik ben nogal smal gebouwd, zou dat uitmaken??

    Je kunt al wel een buikje zien, maar als het nu al zo voelt, vraag ik me af hoe dat de komende maanden moet.

    Wat is jullie ervaring???

    Groetjes Nikki :)
     
  2. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik ben zelf stevig en in het eerste begin viel ik alleeeen maar af waar ik natuurlijk zeer blij mee was.

    Zit nu op me bijna 21ste week en ik noem het zo rond als een tonnetje.

    Ik voel me in een corset geperst!

    Dus denk idd dat het normaal is hehehe

    En die buik word NOG groter!:p
     
  3. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Hoi Nikki,

    Bij mij begint het langzaamaan ook wat te groeien, maar als je bedenkt dat je al op een kwart van je zwangerschap zit...
    Ergens moet die baby, vocht etc toch heen dus ik ga er maar vanuit dat het normaal is.
     
  4. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Hoi hoi,

    Ik ben nu 12 weken zwanger en bij mij zie je nog bijna niets!!.. Ik denk zelf dat het dus per persoon echt verschillend is!

    Groetjes
     
  5. Nikki5

    Nikki5 Lid

    19 dec 2005
    57
    0
    0
    Tja, ik vind het ook niet zo gek dat ik dikker word maar wel dat ik het idee heb dat er niets bij kan. Zo opgeblazen voel ik me. Ik denk dat het mijn darmen zijn, althans zo voelt het.

    Nou ja, het zal er wel bijhoren, maar prettig voelt het allerminst!
     
  6. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik lees inderdaad heel vaak dat het in t begin van de zwangerschap je darmen zijn. Zelf heb ik daar geen last van (gehad), dus ik kan daar niet over meepraten, maar je hoort het wel vaker! 1 troost: het gaat wel over hoe verder je bent in de zwangerschap... Je word er natuurlijk niet slanker op, maar dat opgeblazen gevoel gaat weg!
     

Deel Deze Pagina