miskraam...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door heyitsme, 24 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    hoi jannie, ik wilde even weten hoe het nu met je ging?? liefs, annelies
     
  2. heyitsme

    heyitsme Bekend lid

    21 sep 2005
    644
    0
    16
    he annelies...
    ik krijg niet het idee dat het echt door zet, ik heb wel steeds bloedverlies maar daar blijft het ook bij...
    ik hoop dat het nog allemaal vanzelf gaat een dezer dagen, zodat ik geen curretage hoef, lijkt me verschrikkelijk...
    verder is alles nog heel onwerkelijk, ik heb momenten dat ik even niet weet hoe ik me er over heen moet zetten, hoe ik nu verder moet, maar dat zal wel logisch zijn denk ik, alles veranderd hier door, weer wordt mijn leven over de kop gehaald, maar de vorige keer had ik het er heel graag voor over! het is zo wreed...

    liefs jannie
     
  3. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    hoi jannie
    ik hoop voor je meisje dat het vanzelf afkomt,maar ben niet zo bang van de curretage je voelt er niks van,tuurlijk staat je wereldje nu op zijn kop je was net aan het idee gewend dat je mama werd,en nu zit je dagen in onzekerheid,mocht het zo zijn dat het niet vanzelf afkomt,geloof me dan is een curretage het beste en kan je het ook gaan verwerken,nu loop je er nog steeds meer rond en dat doet pijn,en begrijp me niet verkeerd daarna doet het nog pijn maar kan je het achter je gaan laten,ook ik heb dit eens meegemaakt,en fijn dat je zoveel steun aan je vriend hebt voor hem is dit ook pijnlijk om jouw verdriet te zien hebben,ik wens jullie heel veel sterkte,en hoop dat je een beetje vertrouwen er in hebt en jezelf het niet zo moeilijk maakt door een curretage,maar ik begrijp jewel.
    veel liefs jacky
     
  4. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Wat een naar verhaal wens jullie heel veel sterkte bij het verwerken van die enorme verlies
     
  5. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Wens jullie alle sterkte en moed die nodig
    is om dit verlies te kunnen verwerken !! We denken aan jullie xxx
     
  6. jope

    jope Actief lid

    30 nov 2005
    108
    0
    0
    holland
    Heel veel sterkte de komende tijd.

    Gr jope
     
  7. heyitsme

    heyitsme Bekend lid

    21 sep 2005
    644
    0
    16
    heel erg bedankt allemaal!!!
     
  8. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi meis, wat een naar bericht...
    Hopelijk komt alles uit zichzelf los, maar mocht je toch moeten worden gecuretteerd dan kan ik je - uit eigen ervaring - vertellen dat dat ontzettend meevalt. Ik vond het zelfs een opluchting omdat niet alles bij mij uit zichzelf loskwam.

    Ik duim voor jullie dat alles snel voorbij mag zijn, zodat je het kunt afsluiten en weer door kunt gaan met je leven!

    Sterkte voor jullie beiden, Wendy
     
  9. heyitsme

    heyitsme Bekend lid

    21 sep 2005
    644
    0
    16
    hallo allemaal
    ik heb het 'goed' bericht dat alles er nu af is zeg maar, morgen nog op controle, dus die curretage kan me bespaard blijven, ergens wel een hele opluchting, ik kan het nu zeg maar beter verwerken...

    liefs jannie
     

Deel Deze Pagina