Hoi meiden, Sinds een goeie week heb ik heel erg last van rusteloze, vermoeide en zeurende benen, meestal de hele avond lang.... Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel als ik het zo uitleg... Ik word er helemaal gek van. Zijn er meer mensen die dit herkennen en hebben jullie mss een idee of je er iets tegen kunt doen...? Bedankt en groetjes
Magnesium en calcium preperaat (ik heb de bruis-tablet ). Vlgns mij helpt dat ook bij rusteloze benen! Sterkte
Ja dat herken ik zeker wel. Heb er eigenlijk al jaren last van, dus het was tijdens de zwangerschap niks nieuws. Het is een erg vervelend gevoel en je kunt er inderdaad gek van worden. Maar tijdens de zwangerschap is er weinig aan doen. Ik heb er altijd Inhibin tabletten voor gehad, maar die mag je tijdens zwangerschap niet gebruiken. Wat ik nu wel gebruik is iets van Aloe Vera, Massage Emulsion, te vinden op www.healthandaloe.com. Heb het vorig jaar in Gran Canaria gekocht en het werkt voor mij echt geweldig. Ik weet alleen niet hoe je het op deze site moet bestellen, het stond op de fles! Moet zelf ook weer een fles hebben. Misschien heb je er wat aan. Je kunt ze altijd mailen als je het zou willen proberen. Wat trouwens ook wel helpt, maar dat is voor korte duur, je benen onder de sproeier houden en dan afwisselen met warm en koud water. Groetjes Dapi
Aarggggh.. rusteloze benen. Ff op zoeken kijken naar rusteloze benen. Hier zijn al topics over namelijk.