Hoi meiden, Ik moet even mijn verhaal kwijt, want ik zit me gek te maken hier. Gisteravond wat bruinverlies, vanochtend nog een beetje, maar geen buikpijn. Vandaag om 11.00 uur hadden we de 1e echo. Ik gaf meteen aan dat ik een beetje bruinverlies had gehad bij de vk waarop we eerst de echo kregen. Op de echo was een vruchtje te zien zonder hartactiviteit van 5.6 mm, wat overeenkomt met een zwangerschapsduur van 6.2 weken. Maar n.a.v. mijn berekening zou ik 8.2 weken zwanger zijn. Oké, ik snap dat als ik ècht 6.2 weken zwanger ben dat er dan niet altijd een hartactiviteit te zien is, maar hoe kun je in hemelsnaam 2 weken minder ver zijn als je altijd een cyclus hebt die varieert van 28 tot 32 dagen? Ik krijg nu over 2 weken weer een echo.. om te kijken of het vruchtje is gegroeid, hartactiviteit heeft en op schema ligt. Of in het ergste geval gaat het in de tussentijd al fout of is er niks meer op de echo te zien. Iemand antwoord of ervaring? Alvast bedankt! Grtjs Ikheid
Oow, Ikheid, ik vind het echt heel naar voor je... Helaas betekende bij het achter lopen tov wat ik zelf dacht (laatste x zeker wist door tempen), dat het niet goed ging... Ik hoop dat het bij jou wel nog corrigeert en een prachtbeeb zal worden! Ik duim keihard!
Dat kan als een innesteling lang geduurd heeft: die kan namelijk tot wel 2 weken duren. Ik heb het bij Thirza gehad: 2,5 week teruggezet in eerste instantie, wat later gecorrigeerd werd naar 1,5 week verschil met onze cyclusdatum. Maar het kan ook betekenen dat het mis is, helaas Hopelijk is het wel goed en heb je de volgende echo een kloppend hartje!
Thanks meiden! We wachten maar gewoon af, zit niks anders op. Maar ik heb gewoon geen geduld en nu al helemaal niet.
Thanks meis! Zoals je in ons topic kan lezen is het foute boel; verlies veel bloed en heb buikpijn, hoofdpijn, rugpijn.. Bah! Hopelijk is dit snel achter de rug!
Ook ik kan meepraten met 7,6 wk had ik 2 x bloedverlies welliswaar zonder stolsels. Daarna was het tot de avond alleen nog een beetje roze verlies. Ik heb de dag erna de vk gebeld en heb aankomende donderdag een echo afspraak. Aangezien het bloeden in de avond al gestopt wasis het toch mogelijk dat het nog een goede zwangerschap kan zijn. Helaas moet ik dus ook afwachten en ga ik van het ergste uit dan kan het alleen meevallen denk ik dan alvind ik het verschrikkelijk! Ik blijf mee lezen en hou je op de hoogte! En hoop dat je alsnog een goede echo hebt! Liefs
Och Samantha toch.. verschrikkelijk! Ik zit momenteel echt in een rollercoaster van emoties.. De stolsels vielen mee, heb 1 kleintje verloren en dan kapot geknepen en dat bestond uit alleen bloed, daarnaast wat bruinverlies. Ik heb nu alleen maar in de middag last van wat bruinverlies en de rest van de dag/nacht helemaal niks.. Das raar toch?! Het ene moment heb ik weer een sprankeltje hoop en het andere moment flitst alles aan me voorbij. Die onzekerheid en dat wachten is zo fakking killing. Echt verschrikkelijk dit! Meis ik gun je echt een supergoede echo toe en dat je donderdag een mooi kloppend hartje ziet! Ik duim superhard voor je mee! Jij ook voor mij (al zie ik het heel erg somber in..)? Hele dikke knuffel Laat je even weten hier hoe het donderdag is gegaan? Liefs!
Het is idd een rollercoaster aan emoties. Het gekke is dat je op internet gaat zoeken naar dingen in de hoop op posi verhalen. En ook dat maakt mij onzeker aan de ene kant krijg je hoop en aan de andere kant ben je zo bang.... Ookik zie het heel erg somber in hoor bedoel het kan maar toch... Daarom ga ik uit van het ergste dan kan het in ieder geval geen teleurstelling zijn als blijkt dat het echt zo is. Verder ben ik nog wel steeds misselijk maar heb ook gelezen dat dit nog even kan aanhouden... Ik laat het je weten donderdag! En als ik jou was zou ikj vk bellen en zeggen dat je bloedverlies hebt en dat je eerder een echo wilt omdat je gwn zekerheid wilt. Is wellicht te proberen niet geschoten is altijd mis zeggen ze toch. Voor jou ook heel veel sterkte!! Liefs
Wat vervelend dat je bloedverlies hebt gekregen... Ze laten je wel erg lang wachten hoor.. als je het niet trekt gewoon eerder bellen. Lijkt me dat ze het na een week toch ook moeten kunnen zien. Ik ben in de eerste instantie ook 2 weken teruggezet en had een beetje bloedverlies gehad en lang bruinverlies. Wel was er een kloppend hartje. Ik wil je sterkte wensen en hoop dat er misschien toch nog een mooie echo mag zijn! Samantha, jij ook veel sterkte meid!
Samantha: hier nog steeds wat bruinverlies.. blijft toch afwachten. Moet zeggen dat ik genoeg afleiding heb (gelukkig maar!). Nou meis, nog 2 dagen.. ik duim keihard voor je!
Nieuws! Ik ben nog steeds zwanger, de reden dat ik bloedverlies heb gehad is omdat het een 2ling was. En het 2e kindje met 6 weken en 6 dagen gestopt is met leven. Aan de ene kant zo blij aan de adere kant wel een beetje verdrietig omdat het toch ons kindje was. Liefs
Hey Samantha! Allereerst super dat je nog zwanger bent zeg! Wauw! Wel erg van dat 2e kindje.. snap dat het allemaal erg dubbel, maar probeer toch te genieten van je zwangerschap! Hier is het bloedverlies bijna over.. nog paar dagen w8en en dan weten we meer, maar ik heb geen hoop meer hoor, zal allemaal wel leeg zijn daar. Echo heb ik vrijdag.. Ik houd je op de hoogte. xxx